Adama
Vinasa Rompak

NATUREVO are O NOUĂ IDENTITATE VIZUALĂ

Publicat: 10 iulie 2016 - 13:27
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Campania marchează schimbarea de imagine a companiei şi alinierea la noile condiţii din piaţă. Obiectivele campaniei sunt poziţionarea mărcii NATUREVO în piaţa de agro-business, generarea unei imagini clare şi diferenţierea faţă de ceilalţi competitori de pe piaţă. 

Punctul central al campaniei de înnoire a imaginii porneşte de la viziunea NATUREVO axată pe oferirea de soluţii accesibile şi de calitate, promisiunea fiind aceea de a avea mereu pentru fermieri produse şi servicii la cele mai înalte standarde tehnologice.

"Naturevo rămâne Naturevo! Sensului numelui rămâne același: Evocare, Evoluție și Revoluție în Natură (și evident Agricultură). Trebuie doar să mai schimbăm straiele, mesajele, abordarea unei piețe din ce în ce mai înclinate către performanță. În acest context, ne îmbunătățim activitatea de marketing, unul dintre aspecte fiind și imaginea firmei, începând chiar cu sigla și urmând cu sloganul, diferitele canale de comunicare și altele sub noua imagine. Vom fi ce-am fost, ba chiar mai mult!", spune Ioan Enoiu, fondatorul NATUREVO.

"Pregătim această campanie de schimbare a identității vizuale încă de la sfârșitul anului trecut. Am ales să lucrăm cu agenția de marketing creativeIQ datorită experienței și realizărilor lor, precum și a campaniilor de nișă pe care le-au dezvoltat până acum. Naturevo are o poziționare unică pe piața de inputuri din România și dorim ca acest lucru să se reflecte nu numai în modul în care comunicăm și colaborăm cu partenerii noștri, ci și în modul în care ne prezentăm, prin imaginea pe care o afișăm. Compania are o evoluție ascendentă din punct de vedere al cifrei de afaceri, numărului de clienți, numărului de angajați și al produselor din portofoliu, are o echipă de profesioniști foarte bine pregătiți din punct de vedere tehnic și etapele pe care le parcurge se reflectă în activitățile de marketing și în identitatea vizuală. Rebranding-ul îl considerăm necesar pentru că evidențiază valorile companiei, etapa în care suntem, ceea ce oferim clienților noștri prin produse inovatoare, moderne și prin recomandarea unor tehnologii complexe, adaptate specificului fermelor din România.", declară Oana Iftime, Director de Marketing si Proiecte Speciale NATUREVO.

“Am pornit simplu: de la un audit de imagine al brandului. Am decis să construim noua imagine a companiei, respectând valorile, background-ul și linia de comunicare dorită. Noi am realizat strategia de schimbare și poziționare a brandului, am creat un logo nou și un manual de identitate vizuală, urmate de declinarea noii identități pe toate materialele de comunicare internă și externă. Plecând de la valorile brandului am creat un nou logo ce însumează ca simbol exact aceste valori. În perioada imediat următoare vom continua cu un nou website și un refresh al celorlalte canale de comunicare. Pe lângă tipărirea materialelor de prezentare cu noua identitate, rebrandingul va fi anunțat clienților existenți și partenerilor de business NATUREVO printr-o serie de evenimente dedicate” a subliniat Robert Emanoil, creativul agenției.

naturevo sigla noua_b

Simbolul din logo este o metaforă descrisă figurativ „copacul vieții”. Copacul este un simbol fundamental al întregii lumi, având multiple semnificații. Amintim doar câteva: prin rădăcinile copacului vrem să arătăm stabilitatea și încrederea, fixarea în spațiu și în timp, rezistență și permanență, cumulat cu frunzele înverzite ce reprezintă rodirea, succesul, echilibrul și un ciclu de viață complet.

Din partea NATUREVO au participat la dezvoltarea campaniei: Oana Iftime (Director de Marketing), Ioan Enoiu (Fondator) şi Cristina Miculescu (Director General).
Dezvoltarea campaniei a fost coordonată din partea creativeIQ de: Robert Emanoil (Creative Director) şi Carmen Slavu (Account Director & Branding Consultant).

NATUREVO este o companie cu capital privat, integral românesc, înființată în anul 1999. Compania distribuie la nivel național input-uri pentru producția agricolă: know-how, îngrășăminte pentru sol, semințe, produse pentru protecția plantelor, fertilizanți foliari, bioregulatori etc. Clienții parteneri sunt fermieri din toată țara (cultivatori), distribuitori locali, procesatori de produse agricole. Distribuția produselor se face în paralel cu know-how-ul necesar. Micii fermieri sunt deserviți fie prin magazinul propriu, fie prin intermediul magazinelor sau a distribuitorilor locali. Compania sprijină desfacerea produselor agricole obținute de fermieri către piețele interne și internaționale. Echipa de vânzări reunește ingineri agronomi având cunoștințe complexe în domeniul agricol și care beneficiază de instruire continuă, pentru dezvoltarea și consolidarea cunoștințelor specifice.

Vizualizat: 1839 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Alte articole in aceasta categorie

Ordonanță de Urgență! Scrisori de garanție pentru a lua bani europeni!

Ordonanță de Urgență! Scrisori de garanție pentru a lua bani europeni!

13 decembrie 2024 - 06:01

În ședința Guvernului din 12 decembrie 2024 a fost aprobată Hotărârea pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de Urgență a Guvernului nr. 79/2009 privind reglementarea unor măsuri pentru stimularea absorbției fondurilor alocate prin Programul Național de Dezvoltare Rurală (PNDR) pentru renovarea şi dezvoltarea spațiului rural prin creşterea calității vieţii şi diversificării economiei în zonele rurale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.262/2009.

Guvern ACUM: Document obligatoriu plată subvenții APIA hectar, cap animal!

Guvern ACUM: Document obligatoriu plată subvenții APIA hectar, cap animal!

13 decembrie 2024 - 05:51

Guvernul a aprobat joi, 12 decembrie 2024, un act normativ care vizează actualizarea Registrului Agricol pentru perioada 2025-2029. Fără adeverință de la Registrul Agricol, niciun fermier, crescător animale nu poate încasa subvențiile APIA.

AFIR: Raport selecție proiecte valoarea totală 202 milioane euro!

AFIR: Raport selecție proiecte valoarea totală 202 milioane euro!

13 decembrie 2024 - 05:35

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) a publicat pe www.afir.ro Raportul de selecție pentru etapa a doua de depunere a proiectelor aferente intervenției DR-25 Modernizarea infrastructurii de irigații din cadrul Planului Strategic 2023 – 2027 (PS 2027).

Comunicat APIA ACUM! Lista cu toate plățile APIA!

Comunicat APIA ACUM! Lista cu toate plățile APIA!

13 decembrie 2024 - 05:25

Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) informează că în perioada 02 – 12 decembrie 2024, a autorizat la plată sumă totală de 108.521.264,61 euro (539.929.424,90 lei), reprezentând plăți finale aferente anului de cerere 2024, pentru un număr de 479.478 fermieri, astfel:

Decizie Guvern: Creștere cuantum subvenții APIA, transfer bani între subvențiile APIA!

Decizie Guvern: Creștere cuantum subvenții APIA, transfer bani între subvențiile APIA!

12 decembrie 2024 - 17:30

În ședința Guvernului din 12 decembrie 2024 a fost aprobată Ordonanţa de urgență pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu privire la gestionarea financiară a fondurilor europene nerambursabile alocate României din FEGA şi FEADR, precum şi a fondurilor alocate de la bugetul de stat, aferente Politicii Agricole Comune.

Mai mulți bani pentru fermieri! Bugetul MADR, suplimentat!

Mai mulți bani pentru fermieri! Bugetul MADR, suplimentat!

12 decembrie 2024 - 17:15

În ședința Guvernului din 12 decembrie 2024 a fost aprobată Hotărârea privind alocarea unei sume din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului prevăzut în bugetul de stat pe anul 2024, pentru suplimentarea bugetului Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale.

Plata subvenției APIA de 42 euro/ha poate fi cerută oricând de la APIA!

Plata subvenției APIA de 42 euro/ha poate fi cerută oricând de la APIA!

12 decembrie 2024 - 10:02

Un Ordin MADR, postat în consultare publică pe site-ul oficial al ministerului, schimbă criteriile pentru subvenția APIA PD-03 Sprijin complementar pentru venit pentru tinerii fermieri.

Peste 31% din toate fermele din UE sunt conduse de fermieri cu vârste de peste 65 de ani!

Peste 31% din toate fermele din UE sunt conduse de fermieri cu vârste de peste 65 de ani!

12 decembrie 2024 - 08:46

Numărul tinerilor fermieri instalați ca șefi de exploatație este în scădere. Bruxelles-ul vrea să-i stimuleze cu ajutoare mai mari pe tineri să aleagă o carieră în agricultură.

Plăți AFIR ACUM în conturile fermierilor: 1,2 miliarde euro!

Plăți AFIR ACUM în conturile fermierilor: 1,2 miliarde euro!

11 decembrie 2024 - 15:21

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale a plătit 1,2 miliarde de euro (1.170.410.582,92 euro) în perioada ianuarie – decembrie 2024 pentru proiectele de investiții și pentru măsurile de mediu și climă finanțate din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală (FEADR). Din întreaga sumă plătită de AFIR, 1,02 miliarde de euro reprezintă finanțarea Comisiei Europene acordate prin FEADR, iar 152 milioane de euro provin de la Bugetul Național.

Decizie MADR fermieri, crescători animale!

Decizie MADR fermieri, crescători animale!

11 decembrie 2024 - 14:57

În cadrul reuniunii AgriFish care s-a desfășurat în perioada 09-10 decembrie 2024, s-au aprobat concluziile privind o politică agricolă comună post 2027 orientată spre fermieri de către cei 27 de miniștri ai agriculturii din Uniunea Europeană.

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

KRONE vă urează un sezon bun și o producție excelentă de furaje!

KRONE vă urează un sezon bun și o producție excelentă de furaje!

KRONE vă urează un sezon bun și o producție excelentă de furaje!

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori! FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere

Bancul zilei

Card dispărut

Card dispărut
N-am anunţat poliţia că mi-a dispărut cartea de credit, fiindcă indiferent cine a furat-o cheltuieşte mai puţin decât nevastă-mea. Detalii