O serie de produse tradiţionale româneşti exclusiviste, au fost lansate, luni, la Paris, în cadrul SIAL 2012, unul dintre cele mai mari târguri alimentare din Europa, sub conceptul The Art of Dar.
Potrivit iniţiatorilor acestui concept, fundaţiile ADEPT Trasilvania şi AGAPIS, The Art of Dar este simbolul exclusivităţii, calităţii şi rafinamentului, care uneşte natura şi obiceiurile din Transilvania.
Sortimentele de gem din zona Târnava Mare şi mierea de albine de pe Valea Barcăului sunt ambalate în recipiente de sticlă unicat şi decorate cu argint, iar exclusivitatea provine din faptul că ambalajul este realizat de artişti locali - un meşter sticlar, unul argintar şi un tâmplar - dar şi datorită numărului limitat de produse, câte 1001 din fiecare regiune - Târnava Mare şi Valea Barcăului.
“Produsele au fost primite cu aprecieri deosebite, la lansare fiind prezent şi ambasadorul României în Franţa, Bogdan Mazuru, care a fost plăcut surprins de colaborarea a două organizaţii non-profit pentru promovarea specificului local românesc. Au fost aprecieri unanime legate de îmbinarea dintre produse locale, artă, cultură şi tradiţii din cele două zone ale României”, a declarat Alin Prunean, director al Fundaţiei AGAPIS.
Potrivit acestuia, costul unui asemenea produs este de 365 de euro, primul care a achiziţionat un asemenea sortiment de gem exclusivist fiind un avocat din Paris.
sursa: Agerpres