Producătorul de vinuri Domeniile Ostrov a înregistrat în al treilea trimestru din 2013 o creștere a cifrei de afaceri cu peste 20 procente față de aceeași perioadă a lui 2012, depăşind 10 milioane lei.
Potrivit unui comunicat de presă, compania a pariat în 2013 pe creșterea sectorului HoReCa și pe o nouă gamă de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve. „Anul acesta ne-am concentrat mai mult pe dezvoltarea sectorul HoReCa, ceea ce a dus la creșterea cu 5 procente a ponderii acestui sector în totalul vânzărilor, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Această dezvoltare a venit ca o nevoie în urma lansării noii game de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve cu soiurile Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Cabernet Sauvignon și Merlot. Acestea au fost și cele mai apreciate vinuri din HoReCa. Românii consumă tot mai mult vinuri premium. Deși Gama Reserve a fost lansată la sfârșitul anului trecut, în doar un an au fost vândute peste 7500 sticle cu vin”, declară Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov.
Sectorul de retail reprezintă 70% din totalul vânzărilor Domeniile Ostrov. Cele mai vândute game de vinuri în această perioadă în retail, au fost cele din gama Domeniile Ostrov cu soiurile Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Cabernet Sauvignon și Merlot. Pentru sfârșitul lui 2013 oficialii companiei estimează menținerea creșterii de 20% înregistrată în 2012 și în al treile trimestru din 2013.
„Domeniile Ostrov” reprezintă brandul „umbrelă” sub care se comunică şi comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Alături de podgoria de viţă de vie compania mai deţine aproape 500 de hectare de pomi fructiferi şi 200 de hectare de legume.