Compania Cramele Recaş a lansat pe 19 iunie, o nouă gamă de vinuri roşii, SELENE, colecţia venind în completarea portofoliului de vinuri premium, adresate industriei HoReCa.
La nici o lună de la lansare, stocul de 6.628 sticle de vin Selene Fetească Neagră s-a terminat pe 17 iulie a.c..
“Având în vedere că este mijlocul verii, când conduce detaşat consumul de vinuri albe, pentru crama bănăţeană, acest 'out of stock' reprezintă o adevărată reuşită şi un succes neaşteptat”, se arată într-un comunicat al Companiei.
“Selene Fetească Neagră este personificarea unei senzaţii pe care a avut-o Hartley Smithers, vinificatorul australian al Cramelor Recaş, când a descoperit adevăratul potenţial al soiului port-drapel al României. Vinul se găseşte încă în restaurante şi în magazinele specializate, însă stocul la cramă este epuizat complet. În curând, însă, va fi lansat SELENE Cabernet Sauvignon, un vin pregnant, baricat 12 luni în butoaie de stejar din pădurea franceză Jupille, sub atenta îndrumare a sicilianului Vito Gambino, vinificatorul cramei Planeta”, precizează Cramele Recaş.
Potrivit documentului citat, prin toate vinurile produse, Cramele Recaş nu doar că încearcă să transmită un mesaj al calităţii, dar şi doreşte a mulţumi factorilor care stau la baza vinului creat, iar această gamă este închinată amurgului şi tuturor celor care au avut încredere în vinurile produse la Recaş, de-a lungul timpului.
Cramele Recaş, societate româno-britanică, deţine aproximativ 1000 ha de viţă de vie şi reprezintă unul din principalii producători de vin din România.