Agrosel face investiții de peste 1,5 milioane de euro într-un nou depozit cu o suprafață de 4800 mp, cu finalizare în luna iunie 2017, și în activitatea de cercetare. Prin această investiție se dublează suprafețele de solarii, asigurându-se un sistem nou de încălzire, un sistem de irigare și fertilizare automată și un laborator nou.
Strategia de dezvoltare din ultimii trei ani, care a vizat segmentul profesional, a livrat obiectivele asumate. Segmentul de semințe profesionale a avut o creștere a vânzărilor de 47% în 2016. S-a ajuns la această performanță prin promovarea directă și indirectă (prin producători cu rezultate bune) a produselor profesionale, prezentările în câmp ale culturilor, organizarea evenimentului Porțile deschise AGROSEL și, nu în ultimul rând, prin consultanța directă oferită cultivatorilor de către personalul calificat care activează în teren. Originalitatea, unicitatea și calitatea semințelor profesionale au loializat mulți cultivatori.
Cele mai de succes produse din gama profesională au fost semințele de ardei și cele de varză. Primele sunt un succes premeditat și muncit, având în vedere că AGROSEL este compania care a ameliorat și înregistrat primii hibrizi de ardei din România, adaptați la condițiile de climă, sol și tehnologie. Succesul hibrizilor de varză AGROSEL se datorează avantajelor și beneficiilor pe care aceștia le asigură cultivatorilor, printre care sistem radicular puternic, toleranțe/ rezistențe la boli specifice, capacitatea de păstrare, precum și frunze subțiri.
Noutățile lansate pe piață în 2017 de către AGROSEL cuprind și o gamă de semințe home gardening ECO, o gamă de semințe home gardening drajate, iar în ce privește semințele profesionale compania are sub omologare primii hibrizi de vinete și tomate, precum și a doua generație de hibrizi de ardei.
„Direcția noastră strategică pe termen lung nu se abate de la competența de bază a companiei: cercetare-ameliorare și creșterea accelerată în segmentul de semințe profesionale, cea mai potrivită alegere pentru producătorii din România. Vizăm și creșterea exporturilor”, spune directorul general AGROSEL, Szèll Levente. „Strategia noastră este să consolidăm tot ce am câștigat și am realizat până acum și să inovăm continuu”, conchide directorul general.
Confirmarea gândirii noastre strategice și a rezultatelor notabile a venit și din partea Ernst & Young, AGROSEL fiind printre cei 6 finaliști din România pentru distincția Entrepreneur Of The Year, criteriile de jurizare fiind spiritul antreprenorial, performanța financiară, direcția strategică, impactul global și asupra comunității, inovația și integritatea personală.