Adama
Agreena
AGRICOVER

YOHT - Un nume nou în industria anvelopelor off-road

Publicat: 08 ianuarie 2021 - 10:53
Comenteaza   | Video 1 2 3 4 5   | Print | Trimite unui prieten

Yokohama Off-Highway Tyres (YOHT) este noua identiate sub care vor fi prezentate global brandurile de anvelope Alliance, Galaxy și Primex, după ce la nivel corporativ Alliance Tire Group (ATG) a dispărut. Prin această mişcare, Yokohama Rubber Co. proprietarul ATG, doreşte consolidarea activitățiilor sale globale de anvelope off-road într-o singură entitate.

Yokohama OTR și Alliance Tire Group fuzionează și dau naștere noii identități combinate – „Yokohama Off-Highway Tires”. Anunţată încă din octombrie 2020, această decizie a grupului Yokohama a devenit efectivă de la 1 ianuarie. Astfel, Yokohama Rubber își va reuni afacerile de pe piața anvelopelor agro-industriale (Off-The-Road) într-o singură firmă numită în continuare-Yokohama Off-Highway Tires (YOHT). YOHT va include companiile de anvelope agro-industriale ale Yokohama din întreaga lume, alături de Alliance Tire Group (ATG) cu renumitele sale mărci de anvelope Alliance, Galaxy și Primex, pe care Yokohama le-a achiziționat acum patru ani.

Noua identitate corporativă şi noul logo corporativ YOHT se bazează pe moștenirea de peste o sută de ani a grupului Yokohama, confirmând totodată poziția remarcabilă a companiei în segmentul Agro-Industrial. Odată cu acestă modificare a identității vizuale a Grupului, site-ul www.atgtire.com va fi migrat la www.yokohama-oht.com. Modificări similare se fac pentru toate aplicațiile disponibile în magazinele de aplicații Google Play și Apple Store. Noua identitate corporatistă se va reflecta în toate materialele de comunicare şi pe toate platformele digitale și tipărite.

YOHT-3-brands_b

Consolidarea afacerilor OHT va fi puternic susținută de noua identitate a YOHT la nivel global. Acest lucru va avea ca rezultat o integrare mai strânsă a capitalului de brand și a expertizei tehnologice a Yokohama cu punctele forte ale companiilor grupate sub ATG,și anume: o rețea de vânzări puternică, o gamă diversă de produse și o competitivitate superioară a costurilor. Acest exercițiu de rebranding reflectă colectiv trecutul nostru de succes în timp ce îmbrățișează valorile noii ere. Suntem încântați să prezentăm această identitate corporativă părților interesate de pe tot mapamondul” a declarat Nitin Mantri - director executiv YOHT.

YOHT va avea o amprentă globală prin echipa de conducere din Tokyo, Boston, Amsterdam și Mumbai. Noua entitate globală unificată va oferi o gamă completă de anvelope OHT (inclusiv Alliance, Galaxy, Primex), de la anvelope mici pentru stivuitoare până la anvelope ultra-mari ROTR (radiale off-the-road), pentru a satisface o gamă largă de nevoi ale clienților pentru vehicule de construcții și industriale, precum și mașini agricole și forestiere. YOHT va fi susținut de rețeaua globală de producție de anvelope off-road a Yokohama Group, compusă din opt fabrici în patru țări și trei facilități de cercetare și dezvoltare în Japonia, India și SUA.

Vizualizat: 1947 | Video Video 1 2 3 4 5 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Citeste si:

UN FERMIER CHELTUIE 70 DE BANI PE KILOGRAM, VINDE CU 45-50 DE BANI, IAR LA SUPERMARKET PREŢUL E 2-2,5 LEI!

UN FERMIER CHELTUIE 70 DE BANI PE KILOGRAM, VINDE CU 45-50 DE BANI, IAR LA SUPERMARKET PREŢUL E 2-2,5 LEI!

VOCEA FERMIERULUI. Repartizarea venitului pe filiera produsului este profund inechitabilă, afirmă Romulus Oprea, preşedintele Federaţiei Naţionale a Cartofului din România.

DEFICIT COMERCIAL în CREŞTERE. CÂTE MILIARDE am DAT pe PRODUSE AGROALIMENTARE de IMPORT în 2020!

DEFICIT COMERCIAL în CREŞTERE. CÂTE MILIARDE am DAT pe PRODUSE AGROALIMENTARE de IMPORT în 2020!

EXPORTURI ŞI IMPORTURI. România a înregistrat un deficit de 1,24 miliarde de euro în comerţul cu produse agroalimentare în primele trei trimestre din 2020, în creştere cu 21% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

A murit HELMUT CLAAS, PIONIER al UTILAJELOR AGRICOLE

A murit HELMUT CLAAS, PIONIER al UTILAJELOR AGRICOLE

Helmut Claas, pentru o perioadă lungă director general, preşedinte al Consiliului de supraveghere şi preşedinte al Comitetului acţionarilor grupului CLAAS, a decedat pe 5 ianuarie 2021, la vârsta de 94 de ani.

Un nou model de top în familia Tempo L de la Väderstad

Un nou model de top în familia Tempo L de la Väderstad

După semănătoarea Tempo L24 lansată în 2018, Väderstad anunţă acum intrarea în producţie a celei mai mari semănătoare din acestă gamă - Tempo L32, cu distanţa dintre rânduri de 375mm şi 32 de secţii de semănat alimentate direct dintr-un buncăr de 3.000 de litri. Pentru a gestiona distanța mai mică dintre secţiile de semănat, producătorul suedez a plasat alternativ fiecare a doua secţie de semănat pe altă bară de semănat şi, de asemenea, a fost proiectat un unghi mai îngust între brăzdare şi discurile de semănat.

Au crescut vânzările de tractoare agricole în SUA şi Canada

Au crescut vânzările de tractoare agricole în SUA şi Canada

Vânzările de tractoare agricole și combinate autopropulsate au continuat să crească în SUA şi în noiembrie 2020, iar în Canada s-au vândut mai multe tractoare mici și mijlocii, conform celor mai recente date furnizate de Asociația producătorilor de echipamente (AEM). Astfel, vânzările totale de tractoare agricole din S.U.A. au crescut cu 41% în noiembrie, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut, în timp ce vânzările de combine autopropulsate au crescut cu 33,1%.

Yanmar achiziționează fabrica de tractoare Solis

Yanmar achiziționează fabrica de tractoare Solis

Divizia turcă a grupului japonez Yanmar a finalizat achiziția Solis Traktör Sanayi de la International Tractor Limited (ITL). Yanmar a cooperat cu ITL (parte a grupului indian Sonalika) din 2005, iar achiziţia unităţii de producţie din Izmir (Turcia) va permite grupului japonez să-și consolideze și mai mult poziția pe piaţa turcă de tractoare.

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Prețul, brandurile și garanția l-au convins pe Mihai Cherecheș să aleagă IPSO Utilaje de Ocazie

Prețul, brandurile și garanția l-au convins pe Mihai Cherecheș să aleagă IPSO Utilaje de Ocazie

Recondiționarea și comercializarea modelelor de generație mai veche este un segment de piață important pentru multe industrii. Am vrut să vedem ce presupune și ce avantaje oferă acest model de business clienților finali de pe piața utilajelor agricole. În acest sens, am vorbit cu fermierul Cherecheș Mihai Alexandru din Lehliu-Gară (jud. Călărași) și cu Vlad Miron, managerul general al diviziei IPSO Utilaje de Ocazie.

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori! FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere

Bancul zilei

Probabilitate...

Probabilitate...
Ce vor avea afişat la pompă, în 2015, benzinăriile: Detalii