Reclama header big full
Agroinfo
Agroinfo Agroinfo Agroinfo
KWS+
Reclama header after big part 3

DuPont caută soluţii pentru evitarea crizei alimentare

Publicat: 26 ianuarie 2012 - 11:41
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Doi dintre marii furnizori de inputuri pentru agricultura românească, DuPont şi Pioneer, şi-au prezentat gama de produse cu care vor aborda campania 2012, în cadrul unei manifestări ce a avut loc la Poiana Braşov, în prezenţa a peste 200 de fermieri.

Cu această ocazie, Piotr Gill, manager pentru Europa Centrală în cadrul diviziei Protecţia Plantelor, a vorbit despre misiunea pe care DuPont şi-a asumat-o sub ameninţarea crizei alimentare care se prefigurează la nivel mondial. Pentru a satisface nevoile populaţiei în creştere, estimate să ajungă la 9 miliarde până în 2050, acesta crede că „în următorii 40 de ani va trebui să producem cu aproximativ 50 la sută mai multă hrană”.

du-pont-si-pioneer_1_b

În prezent, circa 30 la sută din cifra de afaceri a companiei DuPont, respectiv 12 miliarde de dolari, se datorează activităţii din sectorul producţiei alimentare. În 2010, DuPont a cheltuit 1,7 miliarde de dolari pe programele de cercetare şi dezvoltare, dintre care 61 la sută au fost alocaţi pentru hrană.

Amănunte despre prezentarea DuPont şi Pioneer de la Poiana Braşov, desfăşurată sub sloganul "Tehnologii inovatoare şi durabile pentru agricultura românească", veţi putea afla citind Revista Ferma şi Revista Recolte bogate.

du-pont-si-pioneer_3_b

du-pont-si-pioneer_2_b

Vizualizat: 3357 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Ospitalitatea românilor, un brand de ţară

Ospitalitatea românilor, un brand de ţară

Katharina Seuser, preşedintele Reţelei Europene a Jurnaliştilor din Agricultură (ENAJ), s-a arătat copleşită de căldura cu care a fost primită şi de interacţiunea cu oamenii pe parcursul celor cinci zile ale turului organizat de Asociaţia Presei Agricole din România la sfârşitul lunii iunie, când am realizat şi acest scurt interviu.

CUM FACI 80 DE TONE DE VARZĂ PE HECTAR ANGELO: BUNĂTĂŢI DIN INIMA DOBROGEI EUROFRUCT - PARADISUL CIREŞELOR

Bancul zilei

Cum se urcă pe cal

Cum se urcă pe cal
Sir se urcă pe cal invers, cu spatele în faţă... Detalii