KWS+
Reclama header after big part 2
AGRICOVER

În 2015, dacă nu ne vedem la expoziţiile agricole, îţi aducem Ferma la tine acasă!

Publicat: 10 noiembrie 2014 - 11:04
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Fără doar şi poate, 2014 a fost un an bogat în evenimente agricole. Expoziţii, târguri, manifestări ale firmelor din agricultură... toate încearcă atragerea unui număr cât mai mare de vizitatori profesionişti. Investiţiile în astfel de evenimente sunt pe măsură. De la amenajarea cât mai atractivă a standurilor, la obiecte promoţionale, pliante, cataloage, oferte care mai de care.

La fel am făcut şi noi în ultimii ani, adică ne-am orientat strategia de marketing pe participarea activă la aproape toate manifestările cu profil agricol, cu investiţii foarte mari în promovare pre şi post eveniment, deplasarea echipei, cheltuieli cu materialele promoţionale şi suplimentarea tirajului publicaţiilor noastre. Obiectivul principal a fost informarea unui număr cât mai mare de agricultori şi atragerea acestora spre expoziţiile din domeniu. Am încheiat în acest sens parteneriate media, la multe evenimente fiind parteneri media principali şi, dacă ne uităm peste cifre, spunem cu mândrie că eforturile noastre nu au fost în zadar. Notorietatea de care se bucură Ferma Media Grup ne plasează şi în acest an pe primul loc în preferinţele agricultorilor din toate regiunile ţării.

Dar la sfârşitul acestui an încărcat de expoziţii agricole, putem afirma că am epuizat toate modalităţile de a mai atrage noi participanţi la acest gen de evenimente. Asta pentru că mai sunt, după estimările noastre, circa 20-25 de procente dintre beneficiarii informaţiilor şi input-urilor agricole, care nu vin la expoziţii şi nici la evenimentele firmelor. Iar posibilitatea organizatorilor acestor manifestări de a atrage oameni noi este şi ea limitată. Aşa se face că, în 2014, parcă mai mult ca niciodată, am întâlnit la expoziţii cam aceiaşi agricultori, interesaţi şi dornici să vadă noile tehnologii şi oferte. Pentru că ei au ales această metodă de informare şi noi i-am sprijinit în alegerea lor, facilitându-le accesul la evenimente şi oferindu-le, prin campaniile noastre, pachete promoţionale, cadouri, conferinţe şi dezbateri organizate pe parcursul expoziţiilor. Ei sunt un câştig net şi ne vom bucura probabil de prezenţa lor ca vizitatori şi potenţiali clienţi mulţi ani de-acum înainte.
Însă în ceea ce priveşte strategia noastră de marketing pentru perioada următoare, am decis reorientarea investiţiilor spre cei care nu vin la expoziţii, în ciuda tuturor eforturilor noastre de a-i mobiliza. Le vom duce informaţia agricolă direct la ei acasă. Odată cu revista vor ajunge la ei ofertele şi noutăţile companiilor producătoare şi distribuitoare de inputuri, echipamente şi utilaje agricole. Din poartă în poartă, dacă va fi nevoie!
Sigur că vom participa în continuare la evenimentele cu profil agricol, abonaţii şi cititorii noştri ocazionali ne vor găsi acolo. Vom avea oferte de abonare şi vom distribui reviste, vom scrie despre prezenţa firmelor, dar nu ne vom mai alătura organizatorilor pentru atragerea de noi vizitatori. Cu aceştia ne vom întâlni la ei acasă, pentru că foarte mulţi ne-au solicitat colaborarea în această direcţie. Nu mai încercăm să îi scoatem din fermă, ducem Ferma la ei!

Un prim pas în această nouă direcţie l-am făcut deja. Din ianuarie 2015 ne întâlnim la două săptămâni prin intermediul revistei Ferma, nu lunar ca până acum. Excepţie vor face lunile ianuarie şi iulie, când vom edita câte un singur număr, dar vom compensa cu două apariţii anuale din revista „Utilaje agricole”, pe care o veţi primi gratuit.

Vizualizat: 21617 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Alte articole in aceasta categorie

Banii pentru plata ajutorului de stat pentru creșterea animalelor sunt prea puțini!

Banii pentru plata ajutorului de stat pentru creșterea animalelor sunt prea puțini!

25 aprilie 2021 - 06:16

Specialist APIA. Chiar dacă Ministerul Agriculturii a crescut suma pentru plata ajutorului de stat pentru creșterea animalelor, de la 20 de milioane de lei la 40 de milioane de lei, fondurile sunt în continuare insuficiente pentru acoperirea activităților de ameliorare a raselor de animale, susține o analiză făcută pentru Agroinfo de specialistul APIA, ec. Dan Sergiu Moroșanu,  fost coordonator Serviciu Măsuri Specifice APIA Bacău, actualmente pensionar.

LOVITURĂ PENTRU CRESCĂTORII CARE AU ANIMALELE ÎN REGISTRUL GENEALOGIC AL RASELOR!

LOVITURĂ PENTRU CRESCĂTORII CARE AU ANIMALELE ÎN REGISTRUL GENEALOGIC AL RASELOR!

02 aprilie 2021 - 11:11

OPINIA SPECIALISTULUI. O nouă lovitură pentru crescătorii de animale care au efectivele înregistrate în registrul genealogic al raselor, avertizează specialistul APIA, economistul Dan Sergiu Moroșanu, fost coordonator Serviciu Măsuri Specifice APIA Bacău, actualmente pensionar, într-o scrisoare transmisă astăzi către AGROINFO.

CERCETAREA şi ÎNVĂŢĂMÂNTUL AGRICOL trebuie să fie „la coada vacii”

CERCETAREA şi ÎNVĂŢĂMÂNTUL AGRICOL trebuie să fie „la coada vacii”

29 martie 2021 - 22:39

La o întrunire recentă cu reprezentanţi ai liceelor agricole din România s-a readus în discuţie necesitatea reluării, acolo unde mai este posibil, a parteneriatului dintre staţiunile şi institutele de cercetare şi unităţile de învăţământ agricol preuniversitar.

Floarea-soarelui high oleic diagnoză, tendințe și oportunități

Floarea-soarelui high oleic diagnoză, tendințe și oportunități

09 noiembrie 2020 - 12:09

Suprafața cultivată cu floarea-soarelui în Europa manifestă un trend crescător în ultimii ani, în special datorită condițiilor nefavorabile pentru culturile de toamnă, ajungând până la ~20.4 mil. Ha în 2020 (+2% vs. 2019). România rămâne și în 2020 cel mai mare producător de floarea-soarelui din Uniunea Europeană, cu peste 1,1 milioane de ha semănate, ocupând locul 3 în clasamentul european după Rusia și Ucraina.

Viitorul creşterii animalelor în UE

Viitorul creşterii animalelor în UE

19 octombrie 2020 - 18:02

Studiu „Viitorul creşterii animalelor în UE: Cum să contribuim la un sector agricol durabil” se concentrează pe viitorul zootehniei în statele UE și „acoperă importanța economică a sectorului zootehnic, provocările de mediu și rolul său în tranziția către o sustenabilitate mai mare”". Raportul subliniază importanța sectorului, acțiunile care se pot întreprinde pentru a reduce emisiile și importanța guvernanței pentru a asigura continuitatea afacerilor agricole.

În loc să sape terenul, unii “sapă” şcoala. Liceul agricol unde interesele de gaşcă suprimă actul de educaţie!

În loc să sape terenul, unii “sapă” şcoala. Liceul agricol unde interesele de gaşcă suprimă actul de educaţie!

28 septembrie 2020 - 10:51

OPINIE. “La omul sărac nici boii nu trag!” Acest proverb se aplică ad-literam în cazul unei unităţi de învăţământ preunversitar agricol din judeţul Iaşi. Mai exact, din Miroslava. De aici a plecat şi ideea de a scrie acest text.

ȚĂRANUL ROMÂN E CĂUTAT ȘI-I SUNT ASCULTATE NECAZURILE DOAR ÎN CAMPANIE ELECTORALĂ!

ȚĂRANUL ROMÂN E CĂUTAT ȘI-I SUNT ASCULTATE NECAZURILE DOAR ÎN CAMPANIE ELECTORALĂ!

17 septembrie 2020 - 15:51

OPINIE. Vin domnii de la oraș să-l caute pe țăranul român și să-i asculte necazurile, să-i vadă truda doar în campanie electorală. Atunci vor toți să-i arate țăranului cât de tare îl sprijină și cât de tare le pasă de soarta lui. Toți vor să se fotografieze și să se filmeze alături de țăranul român de parcă ar fi un exponat într-un muzeu. Pentru că asta va ajunge dacă i se vor da doar vorbe, nu și fapte.

CÂND VIN BANII PENTRU SECETĂ? Fermierii păgubiţi ACUZĂ MADR de CONSULTĂRI SIMULATE!

CÂND VIN BANII PENTRU SECETĂ? Fermierii păgubiţi ACUZĂ MADR de CONSULTĂRI SIMULATE!

20 august 2020 - 19:35

20 august 2020. ALIANŢA PENTRU AGRICULTURĂ ŞI COOPERARE a trimis o nouă scrisoare deschisă decidenţilor din Guverul României prin care solicită respectarea declaraţiilor oficiale făcute cu privire la despăgubirile pentru secetă.

Jurnal de campanie - GRÂU 2020 - Ofertă redusă, cerere mare

Jurnal de campanie - GRÂU 2020 - Ofertă redusă, cerere mare

16 iulie 2020 - 11:06

Zvonurile privind oferta redusă grâu furajer din regiunea Mării Negre au fost alimentate şi de ştirile potrivit cărora traderii se străduiesc să acopere volumul de marfă și caută să își cumpere ieșirea din obligațiile contractuale de export, pe fondul lipsei de oferte fizice. Procesul, care este cunoscut sub denumirea de „washout” ("spălare"), vine după ce oferta de grâu lipseşte de mai bine de o lună în regiunea Mării Negre.

La

La "Legea mirosurilor" îi batem şi pe ruşi şi pe americani!

24 iunie 2020 - 03:31

Nu ştim cum se întâmplă în ţărişoara asta, dar ori limba oficială nu este româna şi nu o cunoaştem ori suntem analfabeţi funcţionali... În ambele variante e cam de rău pentru noi.

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Ferma de vaci complet automatizată: robot de muls DeLaval, plug raclor, robot de hrănit viței

Ferma de vaci complet automatizată: robot de muls DeLaval, plug raclor, robot de hrănit viței

În Ferma Wagner, roboții își scot singuri cheltuiala! Pornind de la un efectiv matcă de numai 18 vaci, câte existau în fermă la momentul în care a preluat frâiele acestui business, Virigil Andru deţine astăzi o turmă de 140 de animale iar tehnica robotizată de muls, pe care a achiziţionat-o recent, îi conferă avantajul de a funcţiona cu un număr foarte mic de angajaţi. De altfel, robotul de muls DeLaval, pentru care a plătit aproximativ 130.000 de euro, reprezintă cea mai mare şi cea mai importantă investiţie din fermă, asigurând azi mulsul a 60 de vaci, cu o producţie medie zilnică de 27 de litri de lapte pe cap de animal. 

Reporter: Liviu Gordea
Imagine: Daniela Radiș

Semănătoarea TUME Nova Combi Star 4000 Grădina lui Piper - o livadă intensivă, irigată și protejată KRONE BiG Pack – Randament și densitate!

Bancul zilei

Ce păţeşte un hoţ...

Ce păţeşte un hoţ...
Un hoţ intră într-o casă şi începe să fure. Detalii