Reclama header big full
Agroinfo
Agroinfo Agroinfo Agroinfo
KWS+
Reclama header after big part 2
Reclama header after big part 3

În 2015, dacă nu ne vedem la expoziţiile agricole, îţi aducem Ferma la tine acasă!

Publicat: 10 noiembrie 2014 - 11:04
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Fără doar şi poate, 2014 a fost un an bogat în evenimente agricole. Expoziţii, târguri, manifestări ale firmelor din agricultură... toate încearcă atragerea unui număr cât mai mare de vizitatori profesionişti. Investiţiile în astfel de evenimente sunt pe măsură. De la amenajarea cât mai atractivă a standurilor, la obiecte promoţionale, pliante, cataloage, oferte care mai de care.

La fel am făcut şi noi în ultimii ani, adică ne-am orientat strategia de marketing pe participarea activă la aproape toate manifestările cu profil agricol, cu investiţii foarte mari în promovare pre şi post eveniment, deplasarea echipei, cheltuieli cu materialele promoţionale şi suplimentarea tirajului publicaţiilor noastre. Obiectivul principal a fost informarea unui număr cât mai mare de agricultori şi atragerea acestora spre expoziţiile din domeniu. Am încheiat în acest sens parteneriate media, la multe evenimente fiind parteneri media principali şi, dacă ne uităm peste cifre, spunem cu mândrie că eforturile noastre nu au fost în zadar. Notorietatea de care se bucură Ferma Media Grup ne plasează şi în acest an pe primul loc în preferinţele agricultorilor din toate regiunile ţării.

Dar la sfârşitul acestui an încărcat de expoziţii agricole, putem afirma că am epuizat toate modalităţile de a mai atrage noi participanţi la acest gen de evenimente. Asta pentru că mai sunt, după estimările noastre, circa 20-25 de procente dintre beneficiarii informaţiilor şi input-urilor agricole, care nu vin la expoziţii şi nici la evenimentele firmelor. Iar posibilitatea organizatorilor acestor manifestări de a atrage oameni noi este şi ea limitată. Aşa se face că, în 2014, parcă mai mult ca niciodată, am întâlnit la expoziţii cam aceiaşi agricultori, interesaţi şi dornici să vadă noile tehnologii şi oferte. Pentru că ei au ales această metodă de informare şi noi i-am sprijinit în alegerea lor, facilitându-le accesul la evenimente şi oferindu-le, prin campaniile noastre, pachete promoţionale, cadouri, conferinţe şi dezbateri organizate pe parcursul expoziţiilor. Ei sunt un câştig net şi ne vom bucura probabil de prezenţa lor ca vizitatori şi potenţiali clienţi mulţi ani de-acum înainte.
Însă în ceea ce priveşte strategia noastră de marketing pentru perioada următoare, am decis reorientarea investiţiilor spre cei care nu vin la expoziţii, în ciuda tuturor eforturilor noastre de a-i mobiliza. Le vom duce informaţia agricolă direct la ei acasă. Odată cu revista vor ajunge la ei ofertele şi noutăţile companiilor producătoare şi distribuitoare de inputuri, echipamente şi utilaje agricole. Din poartă în poartă, dacă va fi nevoie!
Sigur că vom participa în continuare la evenimentele cu profil agricol, abonaţii şi cititorii noştri ocazionali ne vor găsi acolo. Vom avea oferte de abonare şi vom distribui reviste, vom scrie despre prezenţa firmelor, dar nu ne vom mai alătura organizatorilor pentru atragerea de noi vizitatori. Cu aceştia ne vom întâlni la ei acasă, pentru că foarte mulţi ne-au solicitat colaborarea în această direcţie. Nu mai încercăm să îi scoatem din fermă, ducem Ferma la ei!

Un prim pas în această nouă direcţie l-am făcut deja. Din ianuarie 2015 ne întâlnim la două săptămâni prin intermediul revistei Ferma, nu lunar ca până acum. Excepţie vor face lunile ianuarie şi iulie, când vom edita câte un singur număr, dar vom compensa cu două apariţii anuale din revista „Utilaje agricole”, pe care o veţi primi gratuit.

Vizualizat: 16698 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Real Deal la Agro Oltenia

Real Deal la Agro Oltenia

Una dintre premierele consemnate anul acesta la Agro Oltenia a fost prezenta companiei Real Deal, care a venit cu o serie de utilaje specializate pe domeniul viticulturii si cel al pomiculturii, reprezentând marci consacrate precum CIMA, Agrofer si Mipe Viviani.

Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

AGRIN la Agro Oltenia Rose Story, 100% ecologic Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Bancul zilei

Cugetări

Cugetări
Întrebare: Ce este iubirea? Detalii