Consiliul Judeţean (CJ) Cluj pregăteşte o campanie care are ca scop promovarea produselor locale şi întărirea brandurilor clujene, informează Agerpres.
Preşedintele CJ Cluj, Alin Tişe, a declarat că vineri va fi organizată prima ediţie a târgului „Produs de Cluj”, târg care îşi propune să promoveze aceste produse locale.
„Consiliul Judeţean Cluj a înfiinţat asociaţia „Produs de Cluj” care are ca scop conştientizarea faptului că în urma consumării produselor fabricate local contribuim la dezvoltarea judeţului. Vom organiza, vineri, târgul „Produs de Cluj” care are rolul de a promova produsele locale, meşteşugurile tradiţionale, care să încurajeze consumul de produse locale şi să contribuie la întărirea brandurilor din judeţ”, a precizat, marţi, într-o conferinţă de presă, Alin Tişe.
El a mai spus că în cadrul târgului îşi vor prezenta produsele circa o sută de expozanţi, pe 60 de standuri. Ei vor expune legume, fructe, brânzeturi, carne, cartofi de Râşca, brânză de Năsal, însă vor exista şi produse ale brandurilor industriale ale Clujului.
Târgul cuprinde şi o serie de spectacole, iar bugetul său se ridică la 100.000 de lei.
Alin Tişe a precizat că după „Produs de Cluj'”, în luna august, va fi organizat şi târgul „Produs de Turda'”.