Toamna anului 2018 vine cu o premieră la ROMEXPO - vom avea primele ediţii ale târgurilor INDAGRA şi INDAGRA FOOD care se desfăşoară inclusiv în noile Pavilioane B1 şi B2.
"Suntem mândri să anunţăm că pavilioanele B1 şi B2 au fost deja ocupate integral. În B1 se va desfăşura INDAGRA FOOD, iar pavilionul B2 va găzdui INDAGRA. De asemenea, cererea participării la acest târg a fost atât de mare încât ne-am extins şi în pavilioanele C1, C2 şi C4, cât şi pe platformele exterioare. La 1 octombrie 2018, s-a înregistrat o creştere de 10% a suprafeţei alocate pe interior, faţă de finalul ediţiei precedente", spun organizatorii.
Statisticile momentului sunt următoarele:
• la INDAGRA participă 460 de companii din 25 de ţări, care ocupă o suprafaţă expoziţională de 16.255 mp la interior şi de 16.923 mp la exterior;
• la INDAGRA FOOD s-au înscris 150 de companii din 14 ţări, care ocupă o suprafaţă expoziţională de 9.078 mp la interior şi de 476 mp la exterior.
Anul 2018 a marcat o extindere majoră a spaţiului expoziţional de la ROMEXPO prin deschiderea noilor PAVILIOANE B1 şi B2 la sfârşitul anului 2017 - construcţii realizate în format modern şi conform noilor standarde internaţionale.
Peste 30.000 mp în plus
În cei 50 de ani de existenţă, Centrul Expoziţional Romexpo a trecut prin diferite stadii de amenajare şi de modernizare.
În 2016, a fost lansat un ambiţios program de dezvoltare şi de modernizare. Am început cu deschiderea porţilor pentru Bucureşti, propunându-ne ca Romexpo să devină centrul marii relaxări urbane. Nevoia dezvoltării acestor spaţii a apărut firesc, ca urmare a creşterii cererilor venite de pe plan local şi internaţional, tot mai multe companii dorind să-şi prezinte produsele şi serviciile la cele mai mari târguri şi expoziţii organizate atât de Romexpo, cum ar fi: Indagra, BIFE-SIM, Târgul de Turism al României, Construct Expo, Ambient Expo sau Cosmetics Beauty Hair, cât şi de companii terţe organizatoare de evenimente.
Cel mai mare centru expoziţional din ţară, Romexpo, a parcurs în 2017 un proces de modernizare, prin darea în folosinţă a două noi pavilioane şi a unui pavilion multifuncţional dedicat serviciilor conexe, valoarea investiţiei companiei ridicându-se la peste 127 de milioane de lei.
Suprafaţa de expunere a fost extinsă astfel cu peste 30.000 de metri pătraţi şi este completată cu un spaţiu multifuncţional, care cuprinde săli de conferinţă, cafenea şi o zonă de primire şi informare a participanţilor la evenimente.
Revista FERMA vă aşteaptă la standul din Pavilionul B2, zona C, stand 212.