Prutul S.A, una dintre principalele companii producătoare de ulei vegetal din România, a lansat campania de imagine pentru Spornic Premium, PRIMUL ulei rafinat de floarea soarelui 100% High Oleic din țara noastră și unul dintre puținele de acest fel din Europa.
Campania de imagine este dezvoltată sub sloganul România gătește cu Spornic de către echipa de marketing a companiei Prutul și agenția de publicitate Addictum.
“Ne-am dorit ca pentru primul ulei ALTFEL din România și spotul să fie diferit, o abordare inedită în raport cu cea utilizată până acum de industria de profil. Noua campanie de imagine lansată are un mesaj simplu, direct și emoționant. Filmările au surprins cadre spectaculoase și s-au realizat în patru dintre cele mai frumoase orașe din România-București, Sibiu, Craiova și Focșani - fiecare dintre ele reprezentând o regiune istorică. Protagoniștii spotului Spornic Premium sunt chefi bucătari, ușor de recunoscut datorită participării lor la emisiunea de gătit cu cea mai mare audiența din România. Ei au venit alături de noi convinși de calitățile de necontestat ale produsului”, a declarat Alexandra Irimia – Category Manager Prutul.
ROMÂNIA GĂTEȘTE CU SPORNIC este o campanie integrată susținută prin spot TV, campanii online, social media, machete de presă, precum și de acțiuni de trade și BTL.
„Compania noastră se mândrește cu cea mai lungă tradiție în fabricarea uleiului vegetal din România, de la 1893. La temelia tradiției am pus inovația și astăzi, prin investii permanente în calitatea produselor noastre, am
creat uleiul ideal. Rezistența crescută la oxidare și punctul de fumigare foarte înalt reprezintă principalele beneficii ale uleiului Spornic Premium, cele care îl recomandă pentru orice preparate, de la cele mai simple la cele mai pretențioase, “a declarat Horațiu Drăgan-Director Vânzări Retail.
Lansarea pe piață a produsului Spornic Premium 100% High Oleic poziționează Prutul S.A. ca deschizător de drumuri, fiind prima companie care introduce pe piață o gamă de uleiuri altfel, mai sănătoase și mai sigure, într-o industrie în care inovația s-a lăsat mult așteptată.