Adama
Vinasa Rompak

TOȚI pentru VIN, o inițiativă Syngenta pentru susținerea viticulturii românești

Publicat: 19 august 2020 - 10:22
Comenteaza   | Video 1 2 3 4 5 6   | Print | Trimite unui prieten

Syngenta a lansat platforma de e-commerce „TOȚI PENTRU VIN” în cadrul unei întâlniri digitale în direct cu viticultorii din România. Acest proiect vine să susțină angajamentele de sustenabilitate lansate la începutul lunii iulie de către Syngenta, prin formarea parteneriatelor și sprijinirea lanțurilor de aprovizionare. Astfel de proiecte și parteneriate au un impact pozitiv asupra întregului sector agro-alimentar, aducând beneficii atât viticultorilor cât și consumatorilor.

În deschiderea întâlnirii, Iulia Nicola, director marketing zona Mării Negre, a detaliat contextul în care a luat naștere proiectul „TOȚI PENTRU VIN”. „Începând cu luna martie am primit informații din piață, de la dumneavoastră - viticultorii, cu privire la situația delicată a comerțului vinurilor în contextul pandemiei, în care multe dintre contractele cu industria ospitalității au fost suspendate, ducând astfel la o creștere a stocurilor de vin a majorității producătorilor, de la cei mai mici până la cei mari. Acesta a fost momentul când am lansat un studiu de piață cu privire la oportunitatea dezvoltarii unei platforme de e-commerce, exclusiv pentru vinuri românești. Prima parte a studiului s-a încheiat în luna iunie, confirmându-ne nevoia susținerii ramurii viticole pentru a depăși această perioadă dificilă prin care trecem cu toții. În calitate de lider în industria agri, credem cu tărie că aici și acum este momentul să ne aducem contribuția și să venim în sprijinul viticultorilor și a pune la dispoziția acestei ramuri un instrument care aduce în spate toate cunoștințele de marketing și promovare în mediul online pe care Syngenta le are. „TOȚI PENTRU VIN” este o initiativă Syngenta pentru susținerea viticultorilor, care va funcționa ca un serviciu gratuit pentru viticultori, iar compania Syngenta se va ocupa de întreaga zonă de promovare către publicul larg” a menționat Iulia.

Referitor la tendințele către digitalizare în industria agri, Ștefan Dragoș, expert în tehnologii noi, regiunea Europa, Africa și Orientul Mijlociu, a menționat în cadrul intervenției sale, că „ne aflăm în mijlocul unei noi revoluții în sectorul agro-alimentar, condusă atât de tehnologiile noi care apar, dar și de preferințele și cerințele consumatorilor, care sunt din ce în ce mai conștienți de impactul pe care deciziile de consum le au asupra mediului și asupra economiei”.

Toti pentru vin_Logo_b 

Cum puteţi accesa platforma TOŢI pentru VIN

Detaliile cu privire la modul în care cramele pot accesa platforma www.totipentruvin.ro, cum pot să își creeze un cont și ce beneficii pot avea, au fost prezentate de către Andreea Caimac, director de marketing culturi horticole România și Republica Moldova și Iulian Zafiu director vânzari culturi horticole România. Iată pașii care trebuie urmați pentru înscriere:

  • Accesați www.totipentruvin.ro și înscrie-ți-vă crama. Puteți completa datele podgoriei atât de pe telefonul mobil cât și de pe calculator. Profilul creat va fi validat și activat de către echipa Syngenta.
  • Veți putea să faceți în cont prezentarea cramei, și să încărcați logo-ul cramei pe care o reprezentați. În secțiunea Catalog de produse, puteți adăuga sticlele de vin pe care doriți să le vindeți, apasând pe "ADAUGARE PRODUS" și completând câmpurile pentru fiecare produs. Puteți adăuga oricâte produse doriți.
  • Ulterior veți vedea ce comenzi ați primit și ce vânzări ați efectuat din PANOUL DE COMANDĂ.
  • Printr-un singur click pe contul de pe platforma „TOȚI PENTRU VIN”, veți putea oferi clienților posibilitatea de a plăti online, un lucru foarte important în această perioadă.

Platforma va fi disponibilă consumatorilor în aproximativ 2 luni, timp în care cramele românești pot utiliza versiunea actuală pentru a își crea contul și pentru a își încărca sortimentele de vin. Considerăm că responsabilitatea pentru succesul platformei trebuie împărțită: pe de o parte Syngenta își ia angajamentul de administrare, monitorizare și promovare a platformei „TOȚI PENTRU VIN” și pune la dispoziția viticultorilor resurse dedicate proiectului și cunoștințele pentru promovarea acestui instrument digital către public. Pe de altă parte, viticultorii au responsabilitatea de a își administra pagina de profil a cramei, de a își stabili prețurile pentru sortimentele încărcate, creând oferte speciale atunci când doresc și preluând zona de comenzi și livrări” a declarat Andreea Caimac.

Vizualizat: 2775 | Video Video 1 2 3 4 5 6 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Citeste si:

NICIO PALMĂ DE PĂMÂNT NU SE MAI VINDE FĂRĂ AVIZUL AUTORITĂȚILOR!

NICIO PALMĂ DE PĂMÂNT NU SE MAI VINDE FĂRĂ AVIZUL AUTORITĂȚILOR!

LEGE PROMULGATĂ DE PREȘEDINTE. Structurile centrale ale statului, Ministerul Agiculturii, avizează vânzarea terenurilor agricole în suprafață mai mare de 30 de hectare, iar până la această suprafață, tranzacțiile cu terenuri agricole trebuie avizate de structurile teritoriale, direcțiile agricole județene. Noua lege a vânzării terenurilor agricole a fost publicată în Monitorul Oficial și intră în vigoare la 60 de zile după publicare.

DECIZIE GUVERN PRIVIND BANII PENTRU DESPĂGUBIRILE PROMISE FERMIERILOR!

DECIZIE GUVERN PRIVIND BANII PENTRU DESPĂGUBIRILE PROMISE FERMIERILOR!

SE ÎNTÂMPLĂ ACUM! Guvernul decide, la această oră, sumele pe care le va primi Ministerul Agriculturii la rectificarea bugetară. Câţi bani a cerut Adrian Oros pentru plata despăgubirilor promise fermierilor români şi ce răspuns a primit din partea premierului Ludovic Orban!

Ghid practic despre mană (Plasmopara halstedii) în cultura de floarea-soarelui și recomandarea specialiștilor Syngenta

Ghid practic despre mană (Plasmopara halstedii) în cultura de floarea-soarelui și recomandarea specialiștilor Syngenta

Mana florii-soarelui este una din cele mai dăunătoare boli în această cultură, fiind prezentă în majoritatea țărilor în care se cultivă floarea-soarelui, inclusiv România. Boala poate determina pierderi de producție însemnate, ajungând și la compromiterea în totalitate a culturii în condiții favorabile bolii și în câmpurile cu infestare mare.

Agentul patogen, Plasmopara halstedii, poate produce două tipuri de infecție în plantele de floarea soarelui: o infecție primară, produsă în perioada răsăritului de inoculul din sol, și o infecție secundară, produsă la începutul sau pe parcursul perioadei de vegetație, urmare a răspândirii prin vânt a fructificațiilor ciupercii. Chiar dacă infecția cu mană se poate produce în toate fazele de vegetație, trebuie reținut că, pagubele sunt mai însemnate cu cât atacul se produce mai timpuriu.

Syngenta caută alternative la glifosat

Syngenta caută alternative la glifosat

Deşi nu face promisiuni clare, Syngenta a anunţat prin vocea lui Jon Parr, preşedintele diviziei de protecţia culturilor, că ia în calcul dezvoltarea unor produse care să înlocuiască glifosatul, dacă popularul erbicid cu spectru larg va fi scos de pe piaţă.

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

GHEORGHE PREDA: Agricultor de-o viață, recordmen cu AgroConcept

GHEORGHE PREDA: Agricultor de-o viață, recordmen cu AgroConcept

În urmă cu aproape un an, echipa AgroConcept ducea România în Cartea Recordurilor: 403,64 tone de grâu recoltate în numai 8 ore, cu o combină New Holland CR8.90 Revelation. Află povestea fermierului care a găzduit evenimentul!

„În câmp, echipa AgroConcept a fost ca la cursele de mașini, făceau schimbul de piloți în mers, iar acasă aveam o altă echipă, de martori de această dată, la cântar. Înainte mă uitam la știri și vedeam Guinness World Records, iar acum am avut ocazia să trăiesc la mine în fermă un asemenea eveniment”, ne-a povestit Gheorghe Preda.

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori! FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere

Bancul zilei

La aprozar...

La aprozar...
Un om la aprozar: Detalii