Agroinfo
Agroinfo Agroinfo Agroinfo
KWS+
Reclama header after big part 2
Reclama header after big part 3

”PRODUS ÎN ROMÂNIA” trebuie să devină un BRAND! NU să-l asocieze europenii cu țiganii și scandalurile politice!

Publicat: 08 mai 2016 - 12:27
1 comentarii   | Print | Trimite unui prieten

Produsul românesc trebuie PROMOVAT! Cetățenii europeni au ajuns să-l asocieze cu tot ce e negativ și tulbure la noi în țară. Trebuie să-i reconstruim imaginea și să-l reabilităm în fața lumii! Radu Timiș, fermier și proprietarul CrisTim, este convins că  odată uniți, fermierii și producătorii români pot deveni o forță pe piață.

Ne batem cu pumnul în piept că exportăm. Da, exportăm. Compania mea exportă în fiecare lună 200 de tone. Dar cine credeți că mănâncă aceste produse? Tot conaționalii noștri, românii plecați în străinătate.

Din păcate, dacă pe un produs scrie „produs în România” orice cetățean european face niște asocieri, complet greșite din punctul nostru de vedere, cu rromii noștri, cu țiganii noștri, cu comportamentul nostru, cu scandalurile politice de la noi din țară, cu instabilitatea pe care, de multe ori,  ne-o creăm singuri. Și dacă aceste lucruri nu ne ajută, trebuie să ne ajutăm singuri. Ce recomandări ar fi? Cât mai mult să integrăm fiecare, cât poate, să nu depindem de alții. Ultimul lanț integrator, știm cu toții, este supermarketul. Dacă azi este  50% din total piață, probabil peste vreo 5 ani va fi 70%-80%.

Unde vor mai vinde fermierii noștri, unde vor mai vinde micii producători?! Dacă nu au putere de negociere, nu au puterea brand-ului, nu și-au pus la punct sistemele de business, de securitate, de trasabalitate, de siguranță alimentară. Sunt lucruri care spun că viitorul nu arată foarte bine, a declarat Radu Timiș, proprietarul CrisTim și președintele Asociației Române a Cărnii (ARC), la congresul organizat de revista Industria Cărnii, pe 14 aprilie 2016. 

Radu Timiș este convins că doar uniți fermierii și producătorii români pot deveni o forță. În același timp, președintele ARC susține că există o nevoie acută de un departament prin care să se promoveze în lume produsul românesc, să fie construit cu adevărat un brand care să nu mai fie asociat cu chestiuni care-l îngropă, mai degrabă, decât îi promovează valoarea și calitatea.

Ar trebui să ne unim mai mulți, să fim mai legați, începând de la agricultură, de la crescătoriii de animale și noi, procesatorii, să reușim să fim o forță în fața partenerilor noștri, a mai spus Timiș.

Vizualizat: 4711 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Rezultate/pagina:
Ordine de listare:   
Rezultate: [1]  
Pagini: [1]  1   
1.
Jean Jacques
|
05. 09, 2016. Monday 13:29

Suntem un grup de investitori privati si va finanta proiecte majore a plecat de la 5.000 € la 999,000,000 peste o perioada de la 1 la 50 de ani cu o dobânda anuala de 3%. Daca ati avut un proiect de incredere care necesita finantare, va rugam sa contactati-ma pentru mai multe informatii despre conditiile noastre.
E-mail: jeanjacques.flahaux@aol.fr
Va multumim pentru întelegere.

Rezultate: [1]  
Pagini: [1]  1   

Video

Ovidiu Ranta despre medalia de aur de la AGRITECHNICA

Ovidiu Ranta despre medalia de aur de la AGRITECHNICA

De vorbă cu Ovidiu Ranta despre medalia de aur de la AGRITECHNICA.John Deere si Joskin au obtinut din partea juriului DLG (din care a facut parte si conf. dr. Ovidiu Ranta) singura medalie de aur pentru inovatie acordata la aceasta editie de Agritechnica, pentru proiectul comun eAutoPower cu sistemul inteligent e8WD - prima cutie de viteze electro-mecanica. Tehnologie care promite sa revolutioneze mediul de operare tractor-implement... #IPSO Agricultură #DLG Intermarketing #John Deere #Joskin#AGRITECHNICA

OROS Linamar la AGRITECHNICA 2019 AGROSEL adoptă o nouă identitate - HEKTAR Piscicultura are nevoie de susţinere!

Bancul zilei

Moda de azi

Moda de azi
Tineretul şi moda de azi Detalii