Reclama header big full
Agroinfo
Agroinfo Agroinfo Agroinfo
KWS+
Reclama header after big part 2
Reclama header after big part 3

Vinul şi produsele bio româneşti, promovate la export cu bani UE

Publicat: 18 noiembrie 2015 - 20:34
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Comisia Europeană a aprobat, în luna noiembrie 2015, 33 de programe de promovare a produselor agroalimentare în UE şi pe pieţe externe. Două dintre aceste programe vor fi derulate de organizaţii din România.

Cele 33 de programe de promovare finanţate de Uniunea Europeană au o valoare totală de 108 milioane euro, din care jumătate, adică 54 milioane euro, vor fi alocate din bugetul UE. Programele se vor derula pe durata a trei ani de zile şi vor contribui la deschiderea de noi pieţe pentru produsele agroalimentare din UE, precum şi la creşterea consumului în interiorul pieţei comunitare, precizează un comunicat al Comisiei Europene. 20 de programe de promovare ţintesc piaţa UE, în timp ce 13 programe au drept scop promovarea produselor europene pe pieţe terţe. Produsele care vor fi promovate includ lactate, carne, fructe şi legume proaspete şi procesate, diverse produse cu indicaţie geografică protejată, precum şi ulei de măsline şi produse ecologice.

Asociaţia Bio România va primi din bugetul UE 1,79 milioane euro, sumă care se împarte pe trei ani, pentru a convinge consumatorii din Germania, Franţa, dar şi din România să consume produse ecologice, iar Asociaţia Producătorilor de Vin şi Produse Vitivinicole (APVPV) Dobrogea, producătorul vinurilor Murfatlar, va beneficia de aproape 713.000 euro, tot pe trei ani, pentru a promova vinurile româneşti în China, Rusia şi America de Nord.

În acelaşi timp, tot cu bani UE, vecinii din Bulgaria îşi vor promova fructele şi legumele proaspete în ţara noastră, printr-un program care va primi peste 2 milioane euro de la UE pentru promovare în Marea Britanie, Lituania şi România.

Vizualizat: 1185 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

ARBOS, prima baie de mulţime

ARBOS, prima baie de mulţime

Arbos, un nume nou pentru piaţa românească, promite să dinamizeze şi mai mult competiţia pe segmentul tractoarelor de putere medie şi mică. Prima participare la o expoziţie de agricultură în ţara noastră am consemnat-o în această primăvară, la AGRARIA.
Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

Tomit Agri Macchine, colaborare cu Great Plains Trelleborg ţine pasul cu noile provocări din agricultură T6 cu Dynamic Command

Bancul zilei

Dilemă...

Dilemă...
Nu ştiu ce este mai nasol: Detalii