La începtul lunii septembrie 2014, Kleffmann Group a aniversat două decenii de prezenţă în România. Istoricul celor douăzeci de ani de inovaţie, prosperitate şi vitalitate în cercetarea de piaţă din domeniul agricol s-ar putea rezuma astfel: profesionalism, acurateţe şi responsabilitate.
Kleffmann s-a impus pe piaţa din România ca lider autoritar, sondajele sale fiind utile în luarea unor decizii, în elaboratea unor strategii de către jucătorii din piaţa de agribusiness.
„Anticipăm riscurile şi identificăm oportunităţile”
“În prezent, Kleffmann Group este principalul furnizor de perspective de piaţă pentru firmele de agribusiness din România, poziţie care ne onorează şi, în acelaşi timp, ne obligă să continuăm cu mai mult aplomb. Experienţa căpătată în cei 20 de ani în România ne poziţionează pe primul loc în cercetarea pieţei agricole, ne concentrăm pe întregul lanţ alimentar, protecţia plantelor, seminţe, zootehnologii şi utilaje. De asemenea, propunem soluţii personalizate industriei pentru toate grupurile relevante, începând cu dezvoltarea agricolă până la clienţi din domeniile farmaceutic şi chimie. Noi anticipăm riscurile şi identificăm oportunităţile, oferind managementului de business informaţii valoroase, superioare şi un solid fundament pentru planificarea strategiilor”, a apreciat Burkhard Kleffmann, liderul companiei.
Invitaţii care au vorbit la evenimentul aniversar au remarcat faptul că Grupul Kleffmann România dispune de o echipă tânără şi profesionistă, dinamică şi performeră, bine manageriată de Bela Bartok, din care s-au remarcat Emese Ruszuly, Dan Jecan sau Marius Nădejde.
În ultimii ani, Kleffmann România a creat parteneriate cu aproape toti jucatorii-cheie de pe piaţa de seminţe şi a produselor de protecţia culturilor.
Detalii privind activitatea Kleffmann puteţi citi în revista Ferma – octombrie 2014!