Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, lansează iaurtul grecesc cu 0% grăsime, în completarea gamei lansate în premieră pe piața românească în 2011.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, datorită succesului pe care iaurturile grecești le au deja în România, Olympus introduce la raft și două ambalaje noi, pentru iaurturile grecești cu 2% și 10% grăsime, ambele disponibile acum și la gramaj de 350 g.
“Iaurtul grecesc cu 0% grăsime se adresează consumatorilor care vor să savureze gustul unic al acestui sortiment, dar în același timp urmăresc și o alimentație săracă în grăsimi. În acest sens, observăm că românii urmează tendinţa internaţională de pe piețele mature precum SUA și Marea Britanie de a consuma din ce în ce mai mult iaurt grecesc. De aici și decizia noastră de a produce iaurturile grecești cu 2% și 10% grăsime și în ambalaj de 350 g. Așadar, continuăm să inovăm și să venim în întâmpinarea preferințelor consumatorilor, lansând produse la un nivel calitativ foarte înalt – acesta este de altfel și lucrul care ne diferențiază în piață”, a declarat Ilias Pliatsikas, director general Olympus România.
Olympus a deschis un nou segment de consum pe piața românească în urmă cu doi ani, când a lansat iaurturile grecești. Acestea sunt fabricate în unitatea de producție de la Hălchiu, Brașov, din ingrediente naturale care respectă cele mai riguroase standarde de calitate impuse de către organismele internaționale și naționale în domeniu. În prezent, iaurtul grecesc Olympus este disponibil în variantele cu 0, 2 și 10% grăsime, precum și în variante cu fructe (căpșuni, coacăze, rodie și zmeură).
Cu o capacitate totală de colectare a laptelui de 40.000 de litri pe oră, fabrica din Brașov produce iaurt, lapte proaspăt și UHT, brânză, precum şi smântână, toate sub brandurile Oly și Olympus. Produsele de cea mai înaltă calitate sunt distribuite în lanțurile de hiper şi supermarketuri din România şi din Europa.