Albalact Alba Iulia se extinde şi pe piaţa de retail. Compania a deschis de curând mai multe magazie sub brandul „De Albalact”, conceptul fiind unul simplu: spaţii mici amplasate în pieţe din marile oraşe.
În unităţile sale, producătorul va comercializa numai lactate marcă proprie: „Zuzu”, „Fulga”, „Rarăul” şi „De Albalact”, ambalate şi vrac, la preţ de producător. Momentan, în ţară există 7 astfel de unităţi, în pieţele Matache şi Berceni din Bucureşti precum şi în Hermes, Mihai Viteazul, Zorilor şi Mărăşti din Cluj.
„Aceste magazine fac parte deocamdată dintr-un proiect pilot de extindere a distribuţiei. Prin magazinele „De Albalact”, compania doreşte să vină mai aproape de consumator cu produse lactate proaspete, de cea mai bună calitate, dar şi cu oferte speciale zilnice”, au declarat pentru money.ro oficialii Albalact.
La sfârşitul anului trecut compania avea o cifră de afaceri de 261,2 milioane de lei (aproximativ 61 milioane de euro), cu 15,6% mai multe faţă de 2009. Profitul a fost de 580.212 lei (135.363 euro). Compania are peste 500 de angajaţi şi peste 6.000 de acţionari, fiind listată la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucureşti.