Cu o creştere lunară de 1% şi 10% pe an, Salamul de Sibiu produs în Bacău îşi consolidează poziţia de lider pe piaţă.
Salamul de Sibiu Agricola Bacău continuă să câştige încrederea românilor şi să-şi majoreze astfel cota de piaţă deţinuţă. Vânzările înregistrate în primele luni ale acestui an arată o creştere lunară de un punct procentual în ceea ce priveşte cota de piaţă, consolidând astfel poziţia de lider incontestabil al segmentului pentru Salamul de Sibiu produs în Bacău.
Potrivit celei mai noi testări efectuate de operatorul de retail audit MEMRB, în perioada aprile – mai, Salamul de Sibiu Agricola Bacău a cumulat o cotă de piaţă de 42% în volum, de la 39% în ianuarie 2011, respectiv 45% în valoare din total segment Salam de Sibiu comercializat în România, de la 42,1%.
Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, cel mai preţios sortiment din portofoliul Salbac, companie din cadrul Grupului de firme Agricola Bacău a câştigat aproape 10 puncte procentuale în cota de piaţă. „În primele şase luni ale anului 2011 am comercializat o cantitate record de Salam de Sibiu, cu 24% mai mult decât în prima jumătate a anului trecut, pe fondul unei pieţe în creştere a acestui sortiment”, a declarat Angelica Şmil, directorul companiei Salbac SA.
„Lunar, către clienţii noştri pleacă peste 50 de tone din acest produs preţios, după ce fiecare lot finalizează procesul tehnologic de maturare a cărnii timp de 90 de zile. Succesul Salamului de Sibiu Agricola Bacău, alături de performanţa echipei de la Salbac, se datorează unicităţii gustului şi constanţei acestuia de-a lungul celor peste 35 de ani de când sortimentul se produce în Bacău”, adăugat aceasta.
În prima jumătate a acestui an întreaga grupă a salamurilor crude uscate produse la Salbac şi comercializate sub brandul Agricola Bacău a înregistrat creşteri semnificative ale vânzărilor faţă de perioada similară a anului trecut, de 32% în volum, respectiv de 29% în valoare, în contextul unei pieţe staţionare.