INDIANAPOLIS, Ind., – Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) (“Corteva” sau “Compania”) a raportat rezultatele financiare pentru al doilea trimestru și cele șase luni încheiate la data de 30 iunie 2022.
Prezentarea generală a rezultatelor financiare pentru T2 2022 |
|||
|
Vânzări nete |
Venituri din op. Cont. (Dupa impozitare) |
EPS (Câștig pe acțiune) |
GAAP |
$6.25B |
$1.00B |
$1.37 |
vs. T 2 2021 |
+11% |
(2)% |
- % |
|
Vânzări Organice1 |
Operating EBITDA1 |
Operating EPS1 |
NON-GAAP |
$6.35B |
$1.72B |
$1.64 |
vs. T 2 2021 |
+13% |
+18% |
+17% |
Prezentare generală a rezultatelor H1 |
|||
|
Vânzări nete |
Venituri din op. Cont. (Dupa impozitare) |
EPS (Câștig pe acțiune) |
GAAP |
$10.85B |
$1.58B |
$2.16 |
vs. 1H 2021 |
+11% |
(3)% |
(1)% |
|
Vânzări Organice1 |
Operating EBITDA1 |
Operating EPS1 |
NON-GAAP |
$11.19B |
$2.76B |
$2.61 |
vs. 1H 2021 |
+14% |
+17% |
+19% |
1.Vânzări organice, EPS Operațional, și EBITDA Operațional sunt măsuri non-GAAP. Vezi pag. A-5 pentru detalii 2.America de Nord cuprinde SUA si Canada. EMEA se definește ca Europa, Orientul Mijlociu și Africa. 3. Compania nu oferă cea mai comparabilă măsură GAAP pe o bază anticipată. Consultați pagina 5 pentru informații suplimentare.
“În prima jumătate a anului Corteva a avut un start impresionant, generat de creșteri procentuale de doua cifre ale vânzărilor și o creștere a EBITDA Operațional, reflectând cererea puternică din partea clienților și o activitate susținută în ciuda unor evolutii de piata dinamice.
De asemenea, continuăm să luăm măsuri în ceea ce privește strategia de a accelera performanța, inclusiv finalizarea ce are în vedere revizuirea strategică de portofoliu, simplificând procesele interne și luarea deciziilor legate de investiții în inovare și tehnologie pentru a oferi valoare fermierilor și pentru a contribui la un sistem alimentar global mai sustenabil.
Consider că suntem bine poziționați pentru a ne adapta într-un mediu de operare provocator Rezultatele foarte bune din prima jumătate a anului și fundamentele solide ale pieței ne-au dat încredere să ne ridicăm așteptările pentru acest an.” - Chuck Magro, Chief Executive Officer
Compania anunță finalizarea revizuirilor strategice ale portofoliului
Impactul pozitiv al noilor produse precum EnlistTM pentru anul 2022
Pentru al doilea trimestru încheiat la 30 iunie 2022, vânzările nete au crescut cu 11% față de aceeași perioadă a anului trecut. Vânzările organice1 au crescut cu 13%, având loc creșteri în toate regiunile.
Volumul a crescut cu 4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cererea de produse noi și diferențiate de protecția plantelor, împreună cu cererea timpurie puternică din America Latină, a condus la o creștere netă de două cifre a vânzărilor pentru acest segment, cu o creștere a vânzărilor organice1 de 28%. Volumele mai mici de semințe au fost determinate de reducerea suprafețelor de porumb și de constrângerea în ceea ce privește aprovizionarea cu semințe de rapiță din America de Nord.
Prețul a crescut cu 9% față de anul anterior, reflectând execuția continuă a strategiei companiei pentru valoarea și recuperarea costurilor de intrare mai mari.
În standardul GAAP veniturile din operațiunile continue după impozitul pe venit au fost de 1 miliard de $ în trimestrul al doilea al anului 2022. EBITDA1 operațional pentru al doilea trimestru a fost de 1.72 miliarde $, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut.
|
T2 |
T2 |
% |
% |
(în milioane $, exceptand cazul cand se mentionează altfel) |
2022 |
2021 |
Variație |
Variație Organică1 |
Vânzări nete |
$6,252 |
$5,627 |
11% |
13% |
America de Nord |
$4,078 |
$3,842 |
6% |
6% |
EMEA |
$858 |
$710 |
21% |
34% |
America Latină |
$833 |
$588 |
42% |
35% |
Asia Pacific |
$483 |
$487 |
(1)% |
7% |
|
1H |
1H |
% |
% |
(în milioane $, exceptand cazul cand se mentionează altfel) |
2022 |
2021 |
Variație |
Variație Organică1 |
Vânzări nete |
$10,853 |
$9,805 |
11% |
14% |
America de Nord |
$6,083 |
$5,585 |
9% |
9% |
EMEA |
$2,440 |
$2,312 |
6% |
19% |
America Latină |
$1,483 |
$1,106 |
34% |
31% |
Asia Pacific |
$847 |
$802 |
6% |
13% |
Vânzările nete pentru segmentul semințe au fost de 3.9 miliarde$ în al doilea trimestru al anului 2022, de la aproximativ 3.8 miliarde $ în al doilea trimestru al anului 2021. Creșterea vânzărilor a fost determinată de o creștere de 7% a prețurilor, parțial compensată de o scădere de 1% a volumului și de un impact nefavorabil de 2% din cauza ratelor de schimb valutar.
Creșterea prețului a fost determinată de o execuție puternică la nivel global. Prețurile la porumb și soia au fost în creștere cu 6% și, respectiv, 8%. Scăderea volumului a fost determinată de reducerea suprafețelor de porumb din America de Nord și de constrângerile legate de aprovizionare cu semințe de rapiță din America de Nord și cu semințe de porumb din America Latină, care nu au putut fi compensate de câștigurile datorate soiei în EMEA și America de Nord. Impactul valutar nefavorabil a fost generat de variația cursului lirei turcești și de cel al Euro.
EBITDA operațional pe segment a fost de 1.2 miliarde $ în al doilea trimestru al anului 2022, în creștere cu 10% față de al doilea trimestru al anului 2021. Execuția prețurilor și acțiunile continue privind eficientizarea costurilor și a productivității au fost afectate de costurile mai mari de aprovizionare și transport, de impactul nefavorabil al cursurilor valutare și de volumele mici de porumb și rapiță din America de Nord. EBITDA operațional pe segment s-a îmbunătățit cu aproximativ 170 puncte de bază față de aceeași perioadă a anului trecut.
|
T2 |
T2 |
% |
% |
(în milioane $, exceptand cazul cand se mentionează altfel) |
2022 |
2021 |
Variație |
Variație Organică1 |
America de Nord |
$3,235 |
$3,104 |
4% |
4% |
EMEA |
$359 |
$298 |
20% |
34% |
America Laitnă |
$206 |
$234 |
(12)% |
(13)% |
Asia Pacific |
$147 |
$144 |
2% |
9% |
Total T2 Vânzări nete semințe |
$3,947 |
$3,780 |
4% |
6% |
EBITDA operational semințe T2 |
$1,240 |
$1,123 |
10% |
N/A |
Vânzările nete de semințe au fost de 6.5 miliarde $ în prima jumătate a anului 2022, în creștere de la aproximativ 6.3 miliarde $ în prima jumătate a anului 2021. Creșterea vânzărilor a fost determinată de o creștere de 7% a prețurilor. Acest câștig a fost parțial compensat de o scădere de 1% a volumului și de un impact valutar nefavorabil de 3%.
Creșterea prețului a fost determinată de o execuție puternică la nivel global condusă de America de Nord și EMEA, cu prețuri pentru porumb și soia fiecare în creștere cu 7% la nivel global. Scăderea volumului a fost determinată de reducerea suprafețelor de porumb din America de Nord și de constrângerile legate de aprovizionare cu semințe rapiță din America de Nord și semințe de porumb din America Latină, care nu putut fi compensate de câștigurile datorate soiei în EMEA și America de Nord. Impactul valutar nefavorabil a fost generat de variația cursului lirei turcești și al Euro.
EBITDA operațional pe segment a fost de 1.8 miliarde$ în prima jumătate a anului 2022, în creștere cu 4% față de prima jumătate a anului 2021. Execuția prețurilor și acțiunile continue privind eficientizarea costurilor și a productivității au fost afectate de costurile mai mari de aprovizionare și transport, de impactul nefavorabil al cursurilor valutare, de volumele mici din America de Nord și de impactul nefavorabil de la an la an al reevaluării unei investiții de capital deținute anterior.
|
1H |
1H |
% |
% |
(în milioane $, exceptand cazul cand se mentionează altfel) |
2022 |
2021 |
Variație |
Variație Organică1 |
America de Nord |
$4,419 |
$4,314 |
2% |
3% |
EMEA |
$1,285 |
$1,245 |
3% |
17% |
America Latină |
$529 |
$508 |
4% |
5% |
Asia Pacific |
$238 |
$205 |
16% |
24% |
Total 1H Vânzări nete semințe |
$6,471 |
$6,272 |
3% |
6% |
1H Semințe EBITDA operațional |
$1,809 |
$1,740 |
4% |
N/A |
Vânzările nete pentru segmentul de protecție al plantelor au fost de aproximativ 2.3 miliarde $ în al doillea trimestru al anului 2022, comparativ cu aproximativ 1.8 miliarde $ în al doilea trimestru din 2021. Rezultatul s-a datorat unei majorări de 14% a volumului de vânzări și a unei creșteri de 14% a prețurilor. Aceste câștiguri au fost afectate parțial de impactul negativ al portofoliului, evaluat la 1% și de un impact negativ asupra cursului valutar evaluat la 2 %.
Creșterile de volum au fost determinate de introducerea continuă a produselor noi precum erbicidul EnlistTM și fungicidul OnmiraTM , împreună cuplate in această perioadă cu cererea timpurie puternică din America Latină.
Majorarea prețurilor a fost determinată de creșterea din America de Nord și America Latină, inclusiv de costurile mai mari ale companiei cu materiile prime și cu cele logistice. Impactul valutar nefavorabil a fost generat mai ales de evoluția Euro. Impactul asupra portofoliului a fost determinat de o cesionare în regiunea Asia Pacific.
EBITDA operațional pe segment a fost de 509 milioane $ în al doilea trimestru al anului 2022, în creștere cu 38% față de anul 2021. Creșterea prețurilor și a volumului, precum și acțiunile continue privind costurile au compensat atât impactul nefavorabil al cursului valutar, cât și costurile de achiziție mai ridicate. Marja EBITDA pe segment s-a îmbunătățit cu 200 de puncte de bază față de perioada anterioară a anului.
|
T2 |
T2 |
% |
% |
(în milioane $, exceptand cazul cand se mentionează altfel) |
2022 |
2021 |
Variație |
Variație Organică1 |
America de Nord |
$843 |
$738 |
14% |
15% |
EMEA |
$499 |
$412 |
21% |
34% |
America Latină |
$627 |
$354 |
77% |
67% |
Asia Pacific |
$336 |
$343 |
(2)% |
6% |
Total Vânzări nete T2 Protecția Plantelor |
$2,305 |
$1,847 |
25% |
28% |
EBITDA operational protecția plantelor T2 |
$509 |
$370 |
38% |
N/A |
Vânzările nete pentru produsele de protecția plantelor au fost de aproximativ 4.4 miliarde $ în prima jumătate de anului 2022 comparativ cu aproximativ 3.5 miliarde$ în prima jumătate a anului 2021. Creșterea vânzărilor a fost determinată de o creștere de 16% a volumului și de o creștere de 12% a prețului. Aceste câștiguri au fost parțial afectate de un impact negativ de 3% al cursului valutar și de un impact negativ asupra portofoliului de 1%.
Creșterile de volum au fost determinate de introducerea continuă a produselor noi precum erbicidele EnlistTM și ArylexTM și fungicidul OnmiraTM , cu vânzări de produse noi de peste 60% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, compania a avut o cererea timpurie puternică în America Latină.
Majorarea prețurilor a fost determinată de creșterea din America de Nord, inclusiv de costurile mai mari ale companiei pentru materii prime și de costurile logistice crescute. Impactul valutar nefavorabil a fost generat de evoluția lirei turcești și a celei a Euro. Impactul portofoliului a fost determinat de o cesionare în Asia Pacific.
EBITDA operațional pe segment a fost de 1.0 miliarde $ în prima jumătate a anului 2022, în creștere cu 45% față de anul 2021. Creșterea prețurilor și a volumului, precum și acțiunile continue privind costurile au compensat atât impactul nefavorabil al cursului valutar, cât și costurile de achiziție mai ridicate. Marja EBITDA pe segment s-a îmbunătățit cu 320 de puncte de bază față de perioada anterioară, în mare parte determinată de execuția prețurilor și de tehnologia nouă și diferențiată.
|
1H |
1H |
% |
% |
(în milioane $, exceptand cazul cand se mentionează altfel) |
2022 |
2021 |
Variație |
Variație Organică1 |
America de Nord |
$1,664 |
$1,271 |
31% |
31% |
EMEA |
$1,155 |
$1,067 |
8% |
21% |
America Latină |
$954 |
$598 |
60% |
53% |
Asia Pacific |
$609 |
$597 |
2% |
9% |
Total 1H Vânzări nete produse de protecția plantelor |
$4,382 |
$3,533 |
24% |
28% |
1H Protecția plantelor EBITDA operațional |
$1,000 |
$691 |
45% |
N/A |
Perspectivele pentru agricultură rămân solide în ciuda volatilității recente a prețurilor legate de materiilor prime. Compania se așteaptă la o cerere record pentru cereale și semințe oleaginoase în anul 2022, care ar trebui să sprijine prețurile materiilor prime având în vedere că stocurile finale rămân sub presiune. Bilanțurile cultivatorilor și nivelurile de venit rămân sănătoase, în ciuda creșterii costurilor de intrare pentru combustibil și îngrășăminte, ceea ce îi determină pe clienți să prioritizeze tehnologia pentru a-și maximiza rentabilitatea.
Ca urmare, compania și-a actualizat proiecțile furnizate anterior privind anul 2022 – creșterea așteptărilor privind vânzările și câștigurile pentru aceasta perioadă. Corteva se așteaptă la venituri nete cuprinse între 17.2 miliarde $ și 17.5 miliarde $, care, în medie, reprezintă o creștere netă a vânzărilor de aproximativ 8% și o creștere organică a vânzărilor de 11%. Compania estimează că segmentul EBITDA1 operațional va fi între 2.95 miliarde $ și 3.10 miliarde $, care la jumătatea anului reprezintă o creștere estimată a EBITDA1 operațional de 17%. EPS (câștigul pe actiune) operațional a fost ajustat, între 2.45 și 2.60 $ pe acțiune.
Corteva declară ca nu poate să reconcilieze rezultatele financiare viitoare non-GAAP cu cele GAAP din SUA; compania nu poate previziona, fără a face eforturi nerezonabile, apariția anumitor evenimente ulterioare semnificative asupra cărora nu are niciun fel de control.
Compania va organiza ‘o conferință ’on-line’’ cu investitorii pentru a prezenta rezultatele celui de-al doilea trimestru si prima jumătate a anului 2022. Prezentarea care va însoti conferinta ‘’on-line’’ poate fi găsită pe ‘’site’’-ul Companiei la pagina ’’Investor ‘’Events and Presentations’’. O înregistrare a acestui eveniment va putea fi gasita pe ’site’’-ul Companiei pe pagina Investor Events and Presentations page.
Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) este o companie globală, eminamente agricolă, tranzacționată pe bursă, care combină inovația de vârf din industrie, implicarea clienților și execuția eperațională pentru a oferi soluții la cele mai mari provocări agricole din lume.
Corteva generează opțiuni avantajoase pe piață prin strategia sa unică de distribuție, împreună cu mixul său echilibrat și divers de semințe, produse de protecția a plantelor și servicii digitale la nivel mondial. Având în portofoliu unele dintre cele mai cunoscute mărci din agricultură și o linie de produse și tehnologii de top în industrie, care pot genera creșteri viitoare, compania se angajează să colaboreze cu părțile interesate din întreg sistemul alimentar, contribuind la promisiunea de a îmbogăți viața celor care produc și a celor care consumă și asigurând progresul generațiilor viitoare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.corteva.ro
Urmăriţi Corteva Agriscience pe Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter şi YouTube