Malagrow lansează, în premieră şi în exclusivitate pentru producătorii din sectorul horticol din România, un concurs cu premii în valoare de mii de euro. Iată cum puteţi participa!
Concursul iniţiat de Malagrow se desfăşoară sub numele „Made in Romania”, iar obiectivul principal al acestei iniţiative este de a identifica şi de a prezenta publicului larg cele mai bune practici, cele mai inovative idei şi cele mai creative soluţii aplicate, în prezent, de producătorii horticoli din ţara noastră.
„Horticultura din România trece printr-o perioadă de dezvoltare spectaculoasă şi vrem să arătăm că fermierii români sunt foarte pricepuţi şi au idei extraordinare pe care le aplică în fermele lor şi să îi motivăm să împărtăşească propriile experienţe şi practici inovatoare. În ultimii doi ani, vizitând multe ferme, am văzut metode de producţie, moduri de organizare şi de management al fermelor foarte interesante, am văzut cum unele ferme au crescut foarte mult sau altele care cultivă cu succes soiuri autohtone deosebite. Vedem tot mai mulţi fermieri tineri, cu soluţii inovative chiar şi în ceea ce priveşte ambalarea şi distribuirea produselor lor către lanţurile de magazine”, a spus Csaba Éber, director general adjunct al Malagrow, în cadrul conferinţei de presă de lansare a concursului.
La concursul „Made in Romania” pot participa producători agricoli din România care utilizează mijloace şi metode profesionale şi alte practici inovatoare în cultivarea legumelor, fructelor şi a plantelor ornamentale şi reuşesc să distribuie produsele lor consumatorilor sau clienţilor finali.
Înscrierea în concurs se face începând din luna martie, până la finalul lunii octombrie 2021, pe platforma https://malagrow.ro/made-in-romania/, unde fermierii trebuie să încarce date despre cultură, despre etapele dezvoltării acesteia (răsad, creştere, recoltat), o scurtă descriere a metodei aplicate şi a rezultatelor obţinute, precum şi fotografii.
Concursul va avea cinci categorii dinstincte: legume, fructe, plante ornamentale, ferme mici şi producţie în sistem ecologic. Un producător se poate înscrie în concurs la mai multe categorii. De exemplu, acesta poate depune două proiecte distincte, unul la categoria legumicultură - pentru o metodă sau chiar o varietate deosebită pe care o cultivă, iar dacă se ocupă şi de cultivarea plantelor ornamentale, poate înscrie un proiect şi în această categorie.
Un juriu format din profesionişti din domeniu va evalua toate proiectele înscrise în concurs şi va desemna câte un câştigător pentru fiecare categorie, precum şi marele câştigător al concursului „Made in Romania”.
Juriul este format din:
Gala de premiere, unde cei mai buni producători din domeniul horticol vor păşi în lumina reflectoarelor pentru a fi cunoscuţi de colegii de breaslă şi de publicul larg, va avea loc în luna noiembrie 2021.
Malagrow oferă fermierilor biostimulatori extrem de performanţi, îngrăşăminte şi alte produse horticole, compania maghiară având peste 30 de ani de experienţă internaţională în sectorul horticol. În România, Malagrow şi-a început activitatea în 2019 şi este distribuitor unic al produselor Valagro, produse în Italia.
În prezent, compania îşi extinde prezenţa şi caută să îşi mărească echipa din ţara noastră. Malagrow are deja reprezentanţi în vestul ţării, în judeţele Timiş şi Arad, iar de anul trecut acoperă şi zona Matca (jud. Galaţi), Brăila, Constanţa. Pentru anul 2021, obiectivul este să ajungă în mod direct şi la producătorii din centrul ţării (Cluj, Târgu Mureş) şi din Moldova, spune Csaba Éber, directorul adjunct al Malagrow.
„Vedem că, în România, atât producătorii din domeniul horticol, cât şi consumatorii, în general, caută produse de calitate ridicată şi sunt dispuşi să investească în acestea. Încercăm să le oferim fermierilor mai mult decât produse excepţionale, le oferim asistenţă profesională care să-i sprijine în efortul lor de a cultiva într-un mod profesionist şi eficient, atât din punct de vedere profesional, cât şi economic”, a precizat Csaba Éber.
Ferma Media Grup este partenerul media al Malagrow în campania de promovare a concursului „Made in România”. Aflaţi informaţii utile şi noutăţi de pe paginile de internet www.revista-ferma.ro şi www.agroinfo.ro şi de pe paginile de Facebook Revista Ferma şi Agroinfo.