Cheminova A/S Danemarca, companie multinaţională ce activează în domeniul producţiei şi vânzării de produse agrochimice, angajează personal pentru Reprezentanţa sa din România în următoarele poziţii:
1. OFFICE AND REGISTRATION MANAGER pentru biroul central din Bucureşti
Principalele atribuţii:
- administrarea biroului
- administrarea procesului de înregistrare a produselor de protecţie a plantelor
2. TECHNICAL AND SALES REPREZENTATIVE pentru zona VEST (BANAT: judeţele TM, AR, CS, HD)
3. TECHNICAL AND SALES REPREZENTATIVE pentru zona EST (MOLDOVA: judeţele SV, BT, IS, NT, BC, VS, GL, VN)
Principalele atribuţii:
- promovarea companiei şi a produselor din portofoliu la toate nivelele
- dezvoltarea portofoliului de clienţi şi a cifrei de afaceri în zona menţionată
Vor fi apreciate corespunzător personalitatea aplicantului, experienţa în domeniul agricol, abilităţile de comunicare şi conexiunile din zona arondată, lucrul în echipă, dinamismul, capacitatea de asimililare a noutăţilor, organizare, analiză, decizie şi acţiune.
Persoanele interesate pentru posturile descrise mai sus sunt invitate să trimită CV detaliat în limba engleză (obligatoriu numai pentru poziţia 1.; poate fi un avantaj pentru poziţiile 2. şi 3.) pe adresa de e-mail: paul.moga@cheminova.com sau cheminova.bg@cheminova.com.
Pentru detalii suplimentare aplicanţii pot suna la 0733 078 038.