Vineri, 30 ianuarie 2015, Compania Biocrop a organizat în Brăila, primul simpozion de sală din cele şapte programate pentru partea de sud-est a ţării.
La această întâlnire, cei 65 de fermieri brăileni care au ţinut să fie prezenţi s-au arătat deosebit de interesaţi de oferta de produse lansată pentru această primăvară de Biocrop, mulţi dintre aceştia dorind să amenajeze loturi demonstrative cu produsele acestui important jucător de pe piaţa agrobussinesului românesc.
Toranno - noul hibrid Biocrop
„În portofoliul nostru, avem o gamă variată de hibrizi şi soiuri înalt productive pentru culturile de primăvară. La porumb, noutatea este Toranno, un hibrid FAO 370, recomandat pentru boabe, siloz sau biomasă, cu o bună digestibilitate, cu o bună spre foarte bună toleranţă la secetă şi la boli şi cu rezistenţă la înclinare şi frângere deosebilă. Acesta completează gama de hibrizi de porumb care începe cu Roberto şi Adorno (FAO 290) şi se termină cu Ginko (FAO 320) şi Swiss (FAO 350)”, ne-a declarat Iulian Neculau, manager zona sud-est al Companiei Biocrop.
Hibrizi de floarea-soarelui înalt productivi
În continuare, oficialul Biocrop a susţinut că oferta de floarea-soarelui a companiei conţine hibrizii high oleici Oliva şi Duet, cu sistemul de producţie Clearfield, foarte toleranţi în condiţii de stres termo-hidric, cu un procent de acid oleic de peste 80 la sută, dar şi semi-timpuriul Meteor cu tehnologia Clearfield, foarte tolerant la mană şi lupoaie.
Compania Biocrop a pregătit pentru producătorii agricoli soiul de grâu de primăvară Triso, din categoria Elită, excelent pentru panificaţie, două varietăţi de orzoaica de primăvară - Steward şi Armada - cu două rânduri de boabe, foarte tolerante la boli foliare şi secetă, dar şi lucerna Daniela.
Campania promoţională „Culturi bogate, corect analizate”
„În perioada 1 februarie – 15 octombrie 2015, Compania Biocrop va desfăşura campania promoţională intitulată „Culturi bogate, corect analizate”, în care premiul cel mare este Granolyser - un analizor de cereale performant -, precum şi alte produse oferite de Biocrop”, a precizat Iulian Neculau.
Prin ţinuta elevată a expunerii, prin interesul manifestat de producătorii agricoli brăileni faţă de portofoliul de produse şi de campania promoţională lansate oficial, dar şi prin acţiunea de socializare, evenimentul de sală de la Brăila a întrunit toate ingredientele succesului.