Agroinfo
Agroinfo Agroinfo Agroinfo
KWS+
Reclama header after big part 2
Reclama header after big part 3

APIA ANUNȚĂ TERMEN PLATĂ AJUTOR DE STAT 15 DECEMBRIE!

Publicat: 08 decembrie 2019 - 08:08
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Schema de ajutor de stat “Sprijin pentru prima împădurire şi crearea de suprafeţe împădurite” – sesiunea 1/2016 anul I de angajament. Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) anunță beneficiarii acestui ajutor că pot solicita la plată lucrările de întreținere aferente anului 1 și/sau 2, cu condiția realizării lucrărilor de întreținere pe parcursul anului de cerere și depunerii la APIA a rapoartelor de execuție aferente acestor lucrări până la data de 15 decembrie 2019.

Agenția de Plăți şi Intervenție pentru Agricultură (APIA) informează că a publicat pe site-ul instituției: www.apia.org.ro, Ordinul MADR nr. 556/29.11.2019 pentru aprobarea Instructiunii nr. 38/1/19.11.2019 precum și pentru modificarea Anexelor nr. 1 și  2 ale OMADR nr. 227/20.03.2019 pentru aprobarea fomularului tip al cererii de plată, anul 2019, aferentă sesiunii 1/2016 anul I de angajament privind Măsura 8.

Formularul tip de cerere de plată se adresează beneficiarilor care au semnat angajamentul privind acordarea sprijinului financiar prin schema de ajutor de stat „Sprijin pentru prima împădurire și crearea de suprafețe împădurite” și au înființat plantația forestieră.

Beneficiarii care au semnat angajamentul privind acordarea sprijinului financiar prin schema de ajutor de stat și au înființat plantația forestieră în toamna anului 2018/primăvara anului 2019 au avut posibilitatea să solicite în anul 2019 sprijin pentru:
- Plata costurilor standard aferente proiectului tehnic de împădurire (componentă Prima 1);
- Plata costurilor standard aferente lucrării de înființare (componenta Primei 1) și plata costurilor standard aferente lucrării de întreținere anul 1 și/sau anul 2, după caz, (componenta Primei 2) aferente u.a. pentru care a fost înființată plantația în proporție de 100%;
- Plata costurilor standard de împrejmuire a plantației (componenta Primei 1);
- Pierderea de venit (componenta Primei 2) anul 1 și/sau 2 (după caz) aferentă fermierilor activi la momentul depunerii cererii de sprijin, deținători de terenuri agricole.

În funcţie de tipul plăţii solicitate, dosarul cererii de plată trebuie să cuprindă şi documentele justificative privind efectuarea lucrărilor de înființare, împrejmuire și întreținere. Plata se va efectua după stabilirea eligibilităţii la plată a cererilor de plată depuse.

APIA a modificat formularul tip de cerere de plată, anul 2019, aferentă sesiunii 1/2016, anul I de angajament, în ceea ce privește data limită de depunere a rapoartelor de execuție pentru lucrările de întreținere ținând cont de cerințele normelor tehnice din domeniul silvic, respectiv de perioada în care aceste lucrări pot fi solicitate și efectuate de către beneficiari și în ceea ce privește momentul în care este necesară dovedirea statutului de plătitor/neplătitor de TVA.

Beneficiarii pot solicita la plată lucrările de întreținere aferente anului 1 și/sau 2, cu condiția realizării lucrărilor de întreținere pe parcursul anului de cerere și depunerii la APIA a rapoartelor de execuție aferente acestor lucrări până la data de 15 decembrie 2019.

SESIUNEA 2/2017 ANUL 1 DE ANGAJAMENT MĂSURA 8

De asemenea, APIA anunță că a publicat pe site-ul instituției: www.apia.org.ro și fomularul tip al cererii de plată, anul 2019, aferentă sesiunii 2/2017 anul I de angajament privind Măsura 8.
Formularul tip de cerere de plată se adresează beneficiarilor care au semnat angajamentul privind acordarea sprijinului financiar prin schema de ajutor de stat „Sprijin pentru prima împădurire și crearea de suprafețe împădurite” și au înființat plantația forestieră.
Beneficiarii care au semnat angajamentul privind acordarea sprijinului financiar prin schema de ajutor de stat „Sprijin pentru prima împădurire și crearea de suprafețe împădurite” și au înființat plantația forestieră în primăvara anului 2019, au avut posibilitatea să solicite sprijin pentru:
- Plata costurilor standard aferente proiectului tehnic de împădurire (componentă Prima 1);
- Plata costurilor standard aferente lucrării de înființare (componenta Primei 1) și plata costurilor standard aferente lucrării de întreținere anul 1 și/sau anul 2, după caz, (componenta Primei 2) aferente unităților administrative pentru care a fost înființată plantația în proporție de 100%;
- Plata costurilor standard de împrejmuire a plantației (componenta Primei 1);
- Pierderea de venit (componenta Primei 2) anul 1 și/sau 2 (după caz) aferentă fermierilor activi la momentul depunerii cererii de sprijin, deținătorilor de terenuri agricole.

În funcţie de tipul plăţii solicitate, dosarul cererii de plată trebuie să cuprindă şi documentele justificative privind efectuarea lucrărilor de înființare, împrejmuire și întreținere. Plata se va efectua după stabilirea eligibilităţii la plată a cererilor de plată depuse.
APIA a modificat formularul tip de cerere de plată, anul 2019, aferentă sesiunii 2/2017, anul I de angajament, în ceea ce privește data limită de depunere a rapoartelor de execuție pentru lucrările de întreținere ținând cont de cerințele normelor tehnice din domeniul silvic, respectiv de perioada în care aceste lucrări pot fi solicitate și efectuate de către beneficiari și în ceea ce privește momentul în care este necesară dovedirea statutului de plătitor/neplătitor de TVA.

Beneficiarii pot solicita la plată lucrările de întreținere aferente anului 1 și/sau 2, cu condiția realizării lucrărilor de întreținere pe parcursul anului de cerere și depunerii la APIA a rapoartelor de execuție aferente acestor lucrări până la data de 15 decembrie 2019.

Ordinul MADR nr. 556/29.11.2019 se poate consulta accesând link-ul http://www.apia.org.ro/ro/directia-masuri-de-sprijin-i-iasc/masuri-delegate-din-pndr/submasura-m-8-1.

Vizualizat: 9520 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Brinkman - Let’s improve together

Brinkman - Let’s improve together

La sfârşitul lunii noiembrie 2019, compania Brinkman a organizat o întânire cu partenerii săi - fermeri şi distribuitori din România. Desfăşurat sub deviza "Let’s improve together!", evenimentul a fost un bun prilej pentru schimbul de cunoştinţe între fermieri, companie şi colaboratori. Participanţii au fost în principal cultivatori de tomate şi căpşune în sere, dealeri Brinkman şi consultanţi şi specialişti în domeniul horticol. Tema principală a seminarului a fost creşterea eficienţei şi a productivităţii, în condiţiile lipsei forţei de muncă.

 

Interviu cu Cristina György-Hângan, manager vânzări România şi Moldova - Brinkman Hungary Kft.

 

Reporter: Gheorghe Ghişe

MASSEY FERGUSON 7722: Un tractor care lucrează în orice condiţii Titan Machinery - Red Carpet 2019 VALTRA seria F - Agritechnica 2019

Bancul zilei

Papagal regal...

Papagal regal...
Ion pleacă la muncă, pe vapor, iar la plecare, Gheorghe îl roagă să-i aducă şi lui un papagal. Detalii