Reclama header big full
Agroinfo
Agroinfo Agroinfo Agroinfo
KWS+
Reclama header after big part 3

Parteneriat strategic între John Deere şi Kramer

Publicat: 24 iulie 2017 - 10:47
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Producătorul de maşini agricole John Deere a anunţat la începutul lunii iulie că va investi în compania germană Kramer-Werke GmbH, pentu crearea unei "alianţe pe termen lung".

Ambele părţi au convenit, sub rezerva aprobării autorităţilor antitrust, să furnizeze soluţii de echipamente de manipulare a materialelor agricole prin intermediul reţelei de distribuitori a companiei John Deere, sub marca comercială Kramer.

Într-o declaraţie oficială, reprezentanţii John Deere au lăudat această înţelegere, menţionând că parteneriatul strategic va permite gigantului american să ofere clienţilor săi o gamă largă de soluţii de manipulare a materialelor agricole, cu un accent special pe furaje şi fân, în plus faţă de soluţiile deja aflate în oferta comercială.

Kramer_bReţeaua de distribuitori John Deere va include de acum în oferta sa patru modele de încărcătoare telescopice, nouă modele de încărcătoare articulate şi tot atâtea încărcătoare frontale, fabricate de Kramer la unitatea sa de producţie din Pfullendorf, Germania.

Considerată ca o mişcare reciproc avantajoasă, parteneriatul va permite companiei Kramer să utilizeze canalele de distribuţie John Deere în Europa, Africa de Nord, Rusia şi Comunitatea Statelor Independente, regiunile îndepărtate ale Asiei şi Orientului Mijlociu.

Comentând această alianţă, Markwart von Pentz, preşedintele diviziei de agricultură şi gazon a Deere & Company, a declarat: "parteneriatul cu Kramer, unul dintre cei mai importanţi producători de încărcătoare şi manipulatoare telecomandate, are un impact strategic important asupra afacerii noastre. Kramer urmăreşte aceleaşi standarde ca John Deere, pentru a furniza clienţilor tehnologii avansate şi o calitate excepţională"

Pe piaţa românească, până acum Kramer era reprezentată de Munax, societate cu sediul central la Timişoara şi puncte de lucru în alte 12 locaţii din ţară.

Vizualizat: 1282 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Ospitalitatea românilor, un brand de ţară

Ospitalitatea românilor, un brand de ţară

Katharina Seuser, preşedintele Reţelei Europene a Jurnaliştilor din Agricultură (ENAJ), s-a arătat copleşită de căldura cu care a fost primită şi de interacţiunea cu oamenii pe parcursul celor cinci zile ale turului organizat de Asociaţia Presei Agricole din România la sfârşitul lunii iunie, când am realizat şi acest scurt interviu.

GENETICA WWS, CAMPIOANA UNGARIEI CEA MAI MARE EXPOZIŢIE ZOOTEHNICĂ DIN UNGARIA CUM FACI 80 DE TONE DE VARZĂ PE HECTAR

Bancul zilei

Cum se urcă pe cal

Cum se urcă pe cal
Sir se urcă pe cal invers, cu spatele în faţă... Detalii