KWS+
Reclama header after big part 2
AGRICOVER

Firmele din România au beneficii pentru vizite de grup la AgriTechnica 2011

Publicat: 01 august 2011 - 11:08
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Marile companii de maşini şi utilaje agricole reprezentate în România dau şi în acest an tonul la mobilizarea clienţilor lor, pentru a creşte numărul românilor în rândul vizitatorilor AgriTechnica (15-19 noiembrie 2011), aşa cum s-a întâmplat şi la alte ediţii ale expoziţiei din Hanovra.

În 2009, din totalul de peste 350.000 de vizitatori ai AgriTechnica, circa 80.000 au provenit din alte 87 de ţări decât Germania. Peste 65% din aceştia sunt fermieri şi întreprinzători în agricultură. Numărul românilor s-a apropiat de cel australienilor (750) şi al chinezilor (600). Cifra este îmbucurătoare, însă raportată la 56.000 de vizitatori din alte ţări membre UE, ea arată că românii trebuie să îşi asigure o prezenţă mai largă în publicul acestui eveniment-lider al agriculturii internaţionale, dacă vor să ţină pasul, ca informare şi tehnologii, cu fermierii din UE şi alte regiuni dezvoltate ale lumii.

Fără a le numi, ca să nu omitem pe nimeni, vă putem împărtăşi totuşi că printre firmele de echipamente şi utilaje agricole reprezentate în România care aleg să organizeze vizite ale unor grupuri de fermieri, clienţi şi parteneri la AgriTechnica - pe cheltuiala firmei sau a persoanelor - se numără distribuitori ai unor prestigioase mărci originare din Germania, SUA, Franţa, Italia şi multe alte ţări. Demersul lor este binevenit, făcând o legătură mai strânsă între nevoile agriculturii româneşti şi cele mai noi tehnologii de profil prezentate cu prilejul expoziţiei.

Acum, firmele din domeniul agricol au la îndemnă o ofertă specială de călătorie: la 10 pachete de călătorie (cazare + transport) contractate pentru vizită de grup la AgriTechnica, beneficiază de 1 pachet de călătorie în plus ca bonus.

logo-organizator_b

Detalii poate oferi reprezentantul în România al Societăţii Germane pentru Agricultură (DLG e.V.), compania DLG InterMarketing, care a pregătit această facilitate, în colaborare cu agenţia de turism germană MagriM.

Vizualizat: 2972 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

KRONE - produse inovative, de înaltă calitate, în continuă dezvoltare!

KRONE - produse inovative, de înaltă calitate, în continuă dezvoltare!

KRONE - produse inovative, de înaltă calitate, în continuă dezvoltare!

Semănătoarea TUME Nova Combi Star 4000 Ferma de vaci complet automatizată: robot de muls DeLaval, plug raclor, robot de hrănit viței Grădina lui Piper - o livadă intensivă, irigată și protejată

Bancul zilei

Răutate...

Răutate...
Particularitatea ochilor feminini constă în faptul că ei sunt capabili să vadă un fir de păr pe sacoul soţului de la cinci metri distanţă, dar nu sunt în stare să vadă uşa garajului de la un metru. Detalii