Biso România, filială a companiei austriece de echipamente agricole Biso, va deschide, pe 20 mai a.c., o nouă filială, la Timişoara, după ce, la începutul lunii aprilie, a inaugurat una la Roman.
Potrivit strategiei sale de dezvoltare, Biso România intenţionează ca până la sfârşitul lui 2012 să ajungă la opt puncte de lucru în România, în urma unei investiţii totale de 1,7 milioane euro.
„Strategia de dezvoltare pe care Biso România o are pentru acest an reprezintă un pas înainte pe care îl facem pentru a fi şi mai aproape de clienţii noştri, pentru a-i susţine în propria dezvoltare. Ambele filiale noi, atât cea din Timişoara, cât şi cea din Roman, ne ajută să acoperim nevoile existente la nivel regional. Viziunea de business a Biso România este aceea de a ne concentra înainte de toate în a-i susţine pe fermieri să obţină profit, numai aşa vom putea avea şi noi o dezvoltare sustenabilă”, a afirmat Andreas Feichtlbauer, director executiv al Biso România.
Biso România vine mai aproape de nevoile fermierilor bănăţeni
Prin deschiderea noilor locaţii, Biso România îşi propune să fie aproape de nevoile fermierilor, atât cu divizia pieselor de schimb, cât şi cu cea de service. „Utilajele agricole nu sunt un produs care să fie achiziţionat după răsfoirea unui catalog de prezentare. Ele trebuie văzute şi testate. Portofoliul Biso România conţine numai utilaje de cea mai înaltă calitate, iar calitatea este evaluată cel mai bine prin experienţa directă. Mai mult, suntem atât producător, cât şi distribuitor în acelaşi timp. Acest lucru ne permite să intervenim rapid atunci când există solicitări legate de achiziţii de produse sau de service. În plus, comunicăm orice feed-back venit din partea fermierilor către departamentul de producţie al Biso, care astfel poate avea în vedere dezvoltarea permanentă a produselor noastre, ţinând cont de nevoile reale ale pieţei”, a adăugat Andreas Feichtlbauer.
Program de training: Tinerii profesionişti ai Biso
Pentru formarea echipelor ce urmează să dezvolte noile puncte de lucru, Biso România are o politică de promovare a angajaţilor din interiorul companiei. Aceştia sunt recrutaţi din rândul studenţilor şi instruiţi permanent, atât în România, cât şi în filialele Biso din străinătate, conform cu un plan de training special creat pentru aceştia, numit „Tinerii profesionişti ai Biso”.
Compania austriacă BISO este prezentă în 30 de ţări din întreaga lume, având o tradiţie de peste 75 de ani în oferirea de soluţii tehnologice dedicate îmbunătăţirii performanţelor şi a randamentului recoltelor. Consecventă cu angajamentul său de a fi partenerul de încredere al fermierilor, compania produce şi comercializează echipamente recunoscute la nivel mondial pentru tehnologiile inovatoare şi performante.