Reclama header big full
Agroinfo
Agroinfo Agroinfo Agroinfo
KWS+
Reclama header after big part 2
Reclama header after big part 3

"Cartea verde" privind măsurile de promovare şi de furnizarea de informaţii pentru produsele agricole

Publicat: 15 iulie 2011 - 09:36
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Dacian Cioloş: “Sectorul agricol european necesită o politică de promovare ambiţioasă şi eficace”.

Comisia Europeană a lansat o dezbatere pe tema viitorului schemelor de promovare şi informare pentru produsele agricole din UE. Odată cu publicarea Cărţii verzi care tratează această temă, Comisia examinează modul în care poate să contureze o strategie mai bine orientată şi mai ambiţioasă pentru viitor, de natură să edifice consumatorii din interiorul şî din afara UE în privinţa calităţii, tradiţiilor şi valorii adăugate a produselor agricole şi alimentare din Europa, se arată într-un comunicat al CE.

Sectorul agroalimentar,  mai bine poziţionat pe pieţele tradiţionale
La prezentarea Cărţii verzi, care a avut loc, la Bruxelles, Dacian Cioloş, comisarul UE pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală, a afirmat: „Pentru a proteja sănătatea consumatorilor, fermierii din Europa se conformează unor norme mai stricte decât concurenţii lor din alte părţi ale lumii, în ceea ce priveşte siguranţa alimentară, condiţiile de mediu şi bunăstarea animalelor. Sectorul agricol european necesită o politică de promovare ambiţioasă şi eficace, care să evidenţieze valoarea adăugată a sectorului. Este, de asemenea, important pentru creşterea economică şi pentru crearea de locuri de muncă în Europa ca sectorul agroalimentar din UE să îşi poată îmbunătăţi poziţia pe pieţele tradiţionale şi pe cele emergente. Prin urmare, trebuie să ne gândim la soluţia optimă de adaptare a schemelor noastre în sprijinul acestui obiectiv.”

Dezbaterea publică, până la sfârşitul lunii septembrie
Cartea verde ridică o serie de probleme complexe şi invită toate părţile interesate (consumatori, producători, distribuitori şi autorităţi) să îşi prezinte comentariile şi sugestiile până la 30 septembrie 2011. Pe baza acestor răspunsuri, Comisia va redacta o comunicare în vederea publicării anul viitor, menită să ducă la formularea unor propuneri legislative.
Cartea verde conţine patru secţiuni: valoarea adăugată la nivel european a acestei politici de promovare, obiective şi măsuri de utilizat pe piaţa internă a UE, inclusiv pe pieţele locale şi regionale, obiective şi măsuri de utilizat pe pieţele mondiale şi chestiuni mai ample referitoare la conţinutul şi gestionarea politicii. Diversele întrebări formulate, în număr de 16, vizează diferite aspecte şi conţin o serie de sugestii concepute pentru a stimula răspunsurile. De exemplu, întrebările ating subiecte precum nevoile specifice de informare şi promovare, atât pe piaţa UE, cât şi pe cea externă, şi priorităţile care ar trebui stabilite. Una dintre întrebări abordează, de asemenea, tema programelor destinate mai multor ţări şi a măsurilor care pot fi luate pentru încurajarea programelor cu o dimensiune europeană mai amplă.

Vizualizat: 1943 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Vaderstad la Agromalim 2019

Vaderstad la Agromalim 2019

Väderstad, reprezentat în România de Titan Machinery, a adus la Agromalim utilajele consacrate şi reprezentative ale companiei suedeze: semănătoarea de cereale păioase Rapid şi semănătoarea Tempo F, model care deţine recordul mondial de semănat plante prăşitoare, la mare viteză şi precizie. Pentru prelucrarea solului Väderstad a expus cultivatorul de mare adâncime şi dezmiriştitor - TopDown şi discul Carrier.
Titan Machinery Romania este importator exclusiv al utilajelor Case IH și Case construction Equipment în România.
Interviu cu Sorin Radu - reprezentant Väderstad România

Reporter AgroInfo: Gheorghe Ghişe
Operator imagine: Claudiu Borobei

Vest Tract la Agromalim 2019 SAM la Agromalim 2019 A inceput INDAGRA!

Bancul zilei

Anunţ

Anunţ
Blondă, sexi, drăguţă, 90-60-90, atrăgătoare: vând tractor. Detalii