KWS+
Reclama header after big part 2

LACTATE ROMÂNEȘTI ARTESANA, CIFRĂ DE AFACERI ANUL ACESTA 3,7 MILIOANE DE EURO, VÂNDUTE ÎN 700 DE MAGAZINE!

Publicat: 30 noiembrie 2020 - 10:08
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

COMUNICAT. Iubitorii de lactate românești, realizate din lapte integral, neomogenizat și pasteurizat la temperatură joasă, vor găsi la rafturile marilor rețele de retail din România, produsele Artesana cu noile etichete. Cu o cifră de afaceri estimată pentru anul 2020 la 3,7 milioane de euro, Artesana se află pe piața românească din august 2012, iar în retail-ul modern din august 2013. Produsele Artesana se găsesc în peste 700 de magazine în toată țara.

La o săptămână după ce au anunțat demararea primei campanii de reînnoire a identității vizuale și de brand, Artesana International, producătorii lactatelor Artesana, anunță că au început livrarea produselor cu noile etichete în lanțurile mari de retail din România. Campania de reînnoire a identității vizuale, prima campanie de acest fel de la înființarea brandului, în urmă cu 8 ani, a fost realizată printr-un proiect de consultanță internațională cofinanțat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).

artesana-etichete-noi_b

Biljana Scekic, Director Regional CSEE, SME Finance & Development, BERD: „Ne bucurăm că am putut susține această nouă etapă din dezvoltarea Artesana. Proiectul implementat cu sprijinul nostru și al Platformei europene de consiliere în materie de investiţii, cu finanțare din partea Uniunii Europene, oferă companiei instrumentele necesare pentru a deveni un lider regional. Felicităm compania pentru investiția în propriul brand! Companiile mici și mijlocii au nevoie, în egală măsură, de finanțare şi de consultanță pentru a crește inteligent și pentru a rămâne motorul economiilor locale.” 

Pe lângă noua identitate - primul pas din noua strategie Artesana -, proiectul vizează relansarea si repoziționarea companiei prin cercetări de piață, corporate branding, redesign-ul etichetelor, precum și definirea unei strategii integrate de trade, de brand și de produs, pentru următorii ani.

Artizanii laptelui

Cercetarea științifică, care a stat la baza reînnoirii identității vizuale Artesana și la consolidarea strategică a companiei românești, a scos în evidență atenția din ce în ce mai mare pe care o acordă consumatorii de lactate produselor cât mai naturale și mai puțin supuse procesării industriale. Din acest motiv, Artesana a ales să comunice beneficiile și calitățile lactatelor sale unice, direct pe etichetă. Totodată, pentru priceperea de care e nevoie pentru a produce cele peste 20 de rețete de iaurturi, brânzeturi și lactate proaspete, a fost aleasă sintagma Artizanii laptelui, un slogan care va ilustra și identitatea corporate a brandului.

Prezența florilor de câmp pe noile etichete Artesana, întărește conexiunea cu natura, cu sursa laptelui și simbolizează parfumul anotimpurilor, regăsite în variabilitatea naturală a laptelui. Maniera artistică a ilustrației, în acuarelă, este reprezentarea vizuală a măiestriei și a talentului, ancorate în expresia de poziționarea a brandului Artesana: Artizanii laptelui. În același timp, fontul ales ilustrează, în continuare, ideea de artizanal, de măiestrie, îmbinată cu elemente care sugerează naturalul și inspirația din natură. Pe lângă fundamentarea în ideea de autentic, natural și cunoașterea în a prelucra laptele cu măiestrie, Artesana îmbrățișează și notele modernitate, de deschidere a mărcii către ambalaje atipice, inovatoare și eco-sustenabile.

Astfel, Artizanii laptelui devine o platformă de comunicare, un angajament pe termen lung în sprijinul ideii că brandul Artesana va însoți, va ghida și va încuraja orice dorință sau efort al iubitorilor de lactate românești de a avea acces la produse artizanale, cu un gust adevărat și cinstit, cu proprietăți nutritive evidente, realizate prin puterea naturii și măiestria producătorului de a păstra proprietățile laptelui.

Așa sunt produsele Artesana 

Noile etichete nu vor aduce nicio schimbare în rețetele produselor Artesana, ci vor sublinia valorile și principiile care stau la baza fiecărui borcănel și sticlă de lactate:
⦁ Artesana pasteurizează la temperaturi joase, ca să păstreze intacte proprietățile naturale ale laptelui.
⦁ Laptele Artesana este exact așa cum vine de la fermă: integral, cu grăsime variabilă în mod natural între 3,5 – 4,2%. Acest lucru depinde de fiecare lot de lapte, dar și de anotimpuri. În anotimpul cald, laptele e mai puțin gras, iar în cel rece, mai gras.
⦁ Artesana nu intervine mecanic asupra laptelui, adică nu omogenizează. Globulele de grăsime rămân intacte, nu sunt sparte în particule mici, astfel încât acestea nu se împrăștie în toata masa de lapte, ceea ce asigură o digestie mai bună de către organismul nostru.
⦁ Pentru că nu este omogenizat, laptele Artesana are un caimac adevărat, deoarece grăsimea neatinsă se ridică la suprafață, formând un dop consistent de smântână dulce.

Cu o cifră de afaceri estimată pentru anul 2020 la 3,7 milioane de euro, brandul Artesana se află pe piața românească din august 2012, iar în retail-ul modern din august 2013. Astăzi, produsele Artesana se găsesc în peste 700 de magazine în toată țara, în majoritatea rețelelor de retail modern dar și în rețele locale sau băcănii specializate. Valoarea investițiilor de până în prezent este de peste 1,5 milioane de euro.

Artesana este una dintre cele 60 de companii românești care beneficiază, în fiecare an, de servicii de consultanță cu sprijinul BERD. Din totalul întreprinderilor beneficiare, 73% își cresc cifra de afaceri cu 32%, în timp ce 60% își sporesc productivitatea pe măsură ce se extind. BERD este un investitor important în România. Până în prezent, Banca a investit 8,8 miliarde de euro în economia țării prin intermediul a 449 de proiecte. De asemenea, mai mult de 900 de companii au fost ajutate să se dezvolte prin proiecte de consultanță implementate cu sprijinul BERD.

Vizualizat: 539 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Alte articole in aceasta categorie

MINISTRUL OROS: SUNT FIU DE MĂCELAR! TATA CREȘTEA MULȚI PORCI!

MINISTRUL OROS: SUNT FIU DE MĂCELAR! TATA CREȘTEA MULȚI PORCI!

26 ianuarie 2021 - 13:56

VIAȚA DE FAMILIE. Ministrul agriculturii, Adrian Oros, a vorbit în cadrul emisiunii România Agricolă, Agro TV, despre familia sa, despre părinți, frați și bunici. Șeful MADR a dezvăluit că bunicii săi au fost chiaburi și din pricina aceasta au fost deportați, iar tatăl său a fost măcelar și creștea mulți porci.

MINISTERUL AGRICULTURII ȘI ANZ, DISCUȚII ASTĂZI DESPRE PROBLEMELE CRESCĂTORILOR DE ANIMALE!

MINISTERUL AGRICULTURII ȘI ANZ, DISCUȚII ASTĂZI DESPRE PROBLEMELE CRESCĂTORILOR DE ANIMALE!

26 ianuarie 2021 - 12:37

AGENDA MINISTRULUI! Ministrul agriculturii, Adrian Oros, anunță astăzi, 26 ianuarie 2021, în agenda sa, că de la ora 13:00 discută despre măsurile de sprijin din sectorul creșterii bovinelor de lapte, iar de la ora 17:00, discuții cu Agenția Națională pentru Zootehnie despre problemele crescătorilor de animale.

FERMELE din ROMÂNIA CARE BENEFICIAZĂ ANUL ACESTA DE PLĂȚI APIA MAI MARI!

FERMELE din ROMÂNIA CARE BENEFICIAZĂ ANUL ACESTA DE PLĂȚI APIA MAI MARI!

26 ianuarie 2021 - 11:47

STRUCTURA FERMELOR DIN ROMÂNIA! Acordarea subvențiilor agricole trebuie făcută în funcție de fermă, de zona în care se află ferma, pentru a se împiedica părăsirea satelor, abandonarea zonelor rurale montane, a spus ministrul agriculturii, Adrian Oros. Chiar dacă în zona montană sunt ferme mici, cu producție mică, ele trebuie sprijinit cu plăți APIA mai mari pentru a fi menținute și ajutate să devină ferme comerciale, a adăugat șeful MADR.

BANI PENTRU FERMIERI! MINISTERUL AGRICULTURII VĂ ANUNȚĂ ASTĂZI!

BANI PENTRU FERMIERI! MINISTERUL AGRICULTURII VĂ ANUNȚĂ ASTĂZI!

26 ianuarie 2021 - 10:22

COMUNICAT. Ministerul Agriculturii informează că, în perioada 01 februarie  – 30 aprilie 2021 se va desfășura cea de a doua sesiune de depunere a proiectelor din cadrul Componentei B - Implementarea activităților de cooperare ale Grupurilor de Acțiune Locală selectate din cadrul submăsurii 19.3 - Pregătirea și implementarea activităților de cooperare ale Grupurilor de Acțiune Locală – Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014-2020.

DAȚI-LE SUBVENȚII MARI FERMIERILOR DACĂ AVEȚI PRETENȚII MARI DE LA EI!

DAȚI-LE SUBVENȚII MARI FERMIERILOR DACĂ AVEȚI PRETENȚII MARI DE LA EI!

26 ianuarie 2021 - 10:01

VEȘTI DE LA BRUXELLES DESPRE SUBVENȚIILE FERMIERILOR. Fermierii trebuie să fie plătiți corespunzător pentru devoltarea unor practici ecologice și durabile astfel încât aceștia să poată rezista pe piață! Nu putem să le dăm fermierilor sarcini suplimentare fără ca ei să fie plătiți corespunzător! Avertizează europarlamentarul Daniel Buda (PPE), vicepreședinte al Comisiei AGRI, Parlamentul European.

CÂND INTRĂ ANT LA OI?

CÂND INTRĂ ANT LA OI?

26 ianuarie 2021 - 08:57

PLATA AJUTOARELOR NAȚIONALE TRANZITORII! Crescătorii de ovine, și nu doar ei, întreabă zilnic AGROINFO când va fi plătit ajutorul național tranzitoriu în zootehnie, cea mai populară subvenție, așa-zisa subvenție mică, de care beneficiază majoritatea crescătorilor de animale din România. Subvenția este plătită de la bugetul de stat și beneficiază de bani crescătorii de oi, de vaci, carne și lapte, și de capre.

MINISTRUL OROS, ANUNȚ DESPRE PLATA SUBVENȚIILOR APIA!

MINISTRUL OROS, ANUNȚ DESPRE PLATA SUBVENȚIILOR APIA!

26 ianuarie 2021 - 08:26

SUBVENȚII APIA LA PLATĂ! Ministrul agriculturii, Adrian Oros, a anunțat că Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) va finaliza până la data de 1 mai 2021 plata subvențiilor agricole aferente anului de cerere 2020.

NEPOTUL UNUI CIOBAN, PROPUS SECRETAR DE STAT LA MINISTERUL AGRICULTURII!

NEPOTUL UNUI CIOBAN, PROPUS SECRETAR DE STAT LA MINISTERUL AGRICULTURII!

26 ianuarie 2021 - 07:51

DE LA OI LA MINISTER! Ministrul agriculturii, Adrian Oros, a declarat că-și va completa echipa de secretari de stat cu un om provenit din rândul crescătorilor de animal din România,, George Cățean, desemnat din partea USR Plus.

PLATĂ SUBVENȚII APIA ANIMALE! TERMEN 29 IANUARIE 2021!

PLATĂ SUBVENȚII APIA ANIMALE! TERMEN 29 IANUARIE 2021!

25 ianuarie 2021 - 19:59

ANUNȚ APIA! Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) anunță că până la data 29 ianuarie 2021 inclusiv se depun cererile de plată pentru ajutorul de stat în sectorul creşterii animalelor aferente serviciilor prestate în luna decembrie și în trimestrul al IV-lea al anului 2020 și deconturile/documentele justificative aferente trimestrului IV, respectiv anuale pentru Măsura 14 –„Bunăstarea animalelor”.

CONSULTĂRI FERMIERI pentru SUBVENȚIA APIA DE 829 EURO/HA!

CONSULTĂRI FERMIERI pentru SUBVENȚIA APIA DE 829 EURO/HA!

25 ianuarie 2021 - 19:20

VOCEA FERMIERILOR. Fermierii care cultivă sfeclă de zahăr sau care vor să cultive sfeclă de zahăr pot să trimită opiniile lor la Asociația Cultivatorilor de Sfeclă de Zahăr Beta Luduș, cu privire la propunerile pentru contractul de cumpărare și livrare din acest an. Sfecla de zahăr este una dintre culturile agricole care beneficiază de sprijin cuplat vegetal. Cuantumul SCV, valabil pentru 2019, este de 829,34 euro/ha = 3.939,0332 lei/ha.

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Semințe și tehnilogie Syngenta pentru cultura de pepene – Edina Uifalusi, Piscolt, jud. Satu Mare

Semințe și tehnilogie Syngenta pentru cultura de pepene – Edina Uifalusi, Piscolt, jud. Satu Mare

De peste 20 de ani, Edina Uifalusi cultivă pepeni verzi şi pepeni galbeni în comuna Pişcolt, (jud. Satu Mare) în câmp şi leguume în solar şi grădină. În ultimii cinci ani familia Uifalusi a cultivat numai pepeni hibrizi Syngenta: pepeni verzi Romanza şi Arashan și pepeni galbeni Flander. Află care sunt problemele cultivatorilor de pepeni şi de ce hibrizii altoiţi sunt mai viguroaşi, mai productivi şi mai rezistenţi la boli.
Tehnologia aplicată la tomate de Florin Pop Branislav Giurici, despre cum și-a asigurat plantația de portaltoi de viță-de-vie Cum au combătut cei de la Cramele Recaș bolile și dăunătorii viței-de-vie cu Syngenta

Bancul zilei

Inel de logodnă

Inel de logodnă
Un tânăr cumpără un inel de logodnă şi vrea să-l personalizeze: Detalii