Fermierul Dimitrie Muscă, Combinatul Agroindustrial Curtici: "Avem 41 de magazine şi încă mai deschidem. Nu excludem extinderea în Bucureşti".
„Dimineaţa pleacă marfa de la fermă, de la abator, de la fabrică ori de la brutărie şi le aprovizionează. Funcţionează foarte bine acest model de magazin de cartier. Când omul vine de la serviciu, obosit, se opreşte la magazinul de cartier şi îşi cumpără mâncare proaspătă pentru două zile, astăzi şi mâine“.
Dimitrie Muscă, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din vestul României, care gestionează un business integrat în industria agroalimentară de circa 35 de milioane de euro în 2022, a ajuns la o reţea proprie de 41 de magazine şi este hotărât să se extindă, mizând pe nevoia consumatorului de produse proaspete din ferme şi pe vânzarea directă a producătorului către consumator. Bucureştiul este în plan pentru viitoarele deschideri de magazine, ca urmare a dezvoltării reţelei de autostrăzi.
foto Ziua de vest
„Avem 41 de magazine la ora actuală, încă mai deschidem şi lărgim aria de desfacere. Clienţii ne cunosc, în timp le-am câştigat încrederea şi merg foarte bine magazinele. Sunt producător direct şi de multe ori am un adaos mic, pentru că important e să îmi vând marfa. De la cultura de cereale la sectorul de creştere a animalelor la industrializare, apoi la transport şi desfacere, chiar dacă câştig doar 50 de bani pe fiecare verigă, îi câştig, nu-i pierd“, spune Dimitrie Muscă, proprietar al Combinatului Agroindustrial (CAI) Curtici, care crede în dezvoltarea propriului lanţ de magazine de desfacere de către antreprenorii români şi scurtarea lanţului dintre producător şi consumator, citat de ziarulfinanciar.ro
Combiantul Agroindustrial Curtici a fost creat în anul 1991. Iniţial s-a pornit cu un număr de 75 membri fondatori şi cu o suprafaţă de 234 ha teren agricol, pentru ca, în prezent, societatea să deţină şi să exploateze o suprafaţă de 5.130 ha teren agricol, aflată în proprietatea a peste 2.500 de membri asociaţi, se precizează pe site-ul oficial.