Începând cu aprilie 2014, Nunhems, companie a grupului Bayer, care desfăşoară activităţi la nivel global în domeniul producerii şi comercializării de seminţe profesionale de legume, va începe să activeze sub o nouă identitate: Bayer CropScience Vegetable Seeds.
Potrivit unui comunicat la companiei, această divizie de business va fi responsabilă de întreaga activitate globală alocată seminţelor de legume, începând cu cercetarea, până la activitatea de vânzare. Noua imagine a companiei Nunhems se va alătura celor ale produselor din portofoliul Bayer CropScience Seeds şi Crop Protection. Astfel, începând cu 1 aprilie 2014, toate materialele precum ambalajul, broşurile şi reclama outdoor, print sau on-line vor fi înlocuite cu noua identitate vizuală. “Păstram Nunhems ca pe o emblemă şi recunoaştem imensul capital de imagine acumulat în jurul acestui brand pe piaţa în care activăm. Ceea ce este însă important pentru clienţii noştri - mulţi dintre ei deja ştiu că suntem o singură companie – este faptul că noi ne menţinem poziţia de „global specialist”, declară Joachim Schneider, Head of Vegetable Seeds. “Vom continua să furnizăm aceeaşi calitate superioară şi produse inovatoare construite pe nevoile fermierilor. Ne menţinem aceeaşi echipă unită în slujba clienţilor pentru a descoperi şi împărtăşi informaţii esenţiale şi pentru a furniza servicii cu valoare adăugată pentru business. Suntem parte din Bayer, o companie cu tradiţie îndelungată, cu o istorie de necontestat, cu o implicare semnificativă în evoluţia ştiintei şi cercetării, cu o continuă forţă de inovaţie, cu o reputaţie puternică, o companie dedicată agriculturii”, continuă Joachim, în comunicatul citat.
Noua identitate vizuală a Nunhems reflectă strategia globală a companiei Bayer construită în direcţia creşterii valorii portofoliului de produse în domeniul fructelor şi legumelor. „Ne asumăm misiunea de a securiza hrana la nivel global” declară Frank Terhorst, Head of Seeds at Bayer CropScience, “Pentru atingerea acesteia, ne concentrăm eforturile spre oferirea de soluţii în domeniul producerii de seminţe, tratamente chimice şi biologice de protecţie a plantelor, dublate de programe şi servicii de educare pentru corecta lor folosire. În acest context, seminţele de legume întregesc valoric portofoliul nostru de produse şi servicii, prin specializarea şi relaţia directă cu consumatorul”, adaugă acesta.