Târgul INDAGRA va găzdui la ediţia din acest an peste 400 de firme, din 22 de ţări, suprafaţa închiriată însumând arealul a 6 pavilioane Romexpo, precum şi toate platformele exterioare, respectiv 30.000 mp.
Tările expozante sunt: Austria, Belgia, Bulgăria, China, Coreea (Sud), Danemarca, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Luxemburg, Marea Britanie, Republica Moldova, Olanda, Polonia, Cehia, Serbia, Spania, Turcia, Ungaria şi România.
În cadrul manifestării vor avea loc mai multe evenimente conexe, precum: forum-urile, seminariile şi concursurile organizate de către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Durabile, Salonul de Păsări Rare organizat de către Uniunea Crescătorilor de Păsări din România, cât şi concursul Naţional de Taurine sau expoziţia celor mai valoroase rase de ovine, caprine, cabaline şi bovine, prezentate de către Agenţia Naţională pentru Ameliorare şi Reproducţie în Zootehnie.
În acelaşi timp, peste 200 de companii din 19 tări vor expune în Pavilionul Central pe o suprafaţă totală de 8.000 mp în cadrul ALIMENTA - Târg Internaţional pentru industria alimentară, ALL PACK - Târg Internaţional pentru ambalaje, materiale, maşini şi echipamente specifice şi EXPO DRINK&WINE - Târg de vinuri şi băuturi alcoolice, completând tematica INDAGRA şi oferind astfel, cadrul ideal de ofertare, negociere şi contractare dintre cele mai mari companii şi publicul specialist.
Evenimentele sunt adresate atât publicului specializat, cât şi publicului larg: copii, elevi şi studenţi, care vor putea viziona cele mai frumoase exemplare de păsări şi animale sau vor putea degusta din produsele alimentare bio, prezentate de către cele peste 60 de firme membre ale Asociaţiei Operatorilor din Agriculutura Ecologica sau de la Târgul de Produse Tradiţionale, situat pe Aleea Negustorilor.
Expoziţiile pot fi vizitate după următorul program:
• 31 Octombrie - 03 Noiembrie 2012, între orele 10.00-18.00
• 04 Noiembrie 2012, între orele 10.00-16.00