Reclama header big full
Agroinfo
Agroinfo Agroinfo Agroinfo
KWS+
Reclama header after big part 2
Reclama header after big part 3

TAGRO, TRACTORUL ROMÂNESC SE VINDE DEJA LA O REPREZENTANȚĂ DIN MUREȘ!

Publicat: 22 iulie 2019 - 13:33
2 comentarii   | Print | Trimite unui prieten

SCOS LA VÂNZARE. TAGRO, noul și singurul tractor românesc, realizat în urma unei investiții a firmei IRUM Reghin (controlată de Mircea Eugen Oltean) de peste 4 milioane de euro, și prezentat public în 30 octombrie 2018, la București, a fost scos la vânzare în această lună, anunță Știri din Mureș. Unde se vinde deja tractorul românesc și la ce preț?

TAGRO este scos la vânzare la reprezentanța IRUM Reghin din comuna mureșeană Cristești. Aici sunt oferite spre vânzare modelele cu motorizare de 86 CP și 95 CP la prețurile de 34.500 euro TVA, respectiv 34.750 de euro TVA. Conform producătorului, modelul cu motorizare de 102 CP va fi scos la vânzare cu suma de 34.950 euro TVA, susține publicația Știri din Mureș.

Tractorul TAGRO a fost realizat în Centrul de Cercetare şi Dezvoltare pentru Utilaje Agricole şi Forestiere - IFOR - care funcţionează la Reghin. Acest centru este unic în Europa şi a fost înfiinţat de grupul de firme Maviprod, în incinta fabricii IRUM, în urma unei investiţii de 2,65 milioane de euro. Centrul are aproximativ 50 de angajaţi, ingineri români. Investiţia în concretizarea proiectului Tagro a însemnat alţi 4 milioane de euro puşi la dispoziţie de grupul Maviprod, acţionarul IRUM.

Producţia în serie a acestui tractor a început în aprilie 2019, când a primit omologare europeană RAR, iar conducerea IRUM Reghin estimează că în primul an, 2019, vor fi produse şi vândute 200 de tractoare, în 2020 va fi depăşit pragul de 300 de tractoare, iar în 2021 vor urma alte 500 de tractoare TAGRO.

TAGRO este destinat cu precădere fermelor mici şi mijlocii şi va fi vândut atât pe piaţa internă, cât şi pe cele externe.

Tractorul românesc are  toate dotările necesare unui tractor modern, inclusiv comenzi prin radio şi aer condiţionat. Înainte de lansare, tractorul a fost testat în România şi în Italia, iar până la finalul acestui an se va finaliza procesul de omologare la Registrul Auto Român Bucureşti.

CARACTERISTICILE TAGRO:

Motor FPT86, 95,102CP
Norma de poluare: Stagiu IV final
Capacitatea cilindrică:3.387 cm³
Putere: 102 Cp (75Kw)
Cuplu maxim: 430 Nm la 1400 rpm
Filtru de aer: uscat
Rezervor combustibil: 110 l
Rezervor AdBlue: 20 l
Cutie de viteze: Shuttle cu 12 viteze de mers înainte și 12 de mers înapoi
Inversor mecanic
Blocare diferențial: electrohidraulică
Tracțiune 4x4
Cuplare tracțiune 4x4: electrohidraulică
Priza de putere spate: Independentă cu 540/1000 rpm
Debit pompă hidraulică: 60 litri/min
Capacitate de ridicare tiranți spate: 4.400 kg, cu Sistem Auto Lift
Certificată ROPS și FOPS, vizibilitate sporită, scaun operator cu pernă de aer, centură de siguranță, scaun pasager cu centură, ștergătoare cu spălător parbriz față/spate, girofar, geam spate degivrare
Aer condiționat
Oglinzi retrovizoare
Faruri de lucru: 2 față/2 spate
Echipare radio

Fabrica IRUM a fost fondată în anul 1953, pentru a repara utilaje şi mecanisme agricole şi forestiere. În anul 1993, familia Oltean a fondat grupul Maviprod, care a cumpărat, în 1996, pachetul majoritar de acţiuni de la IRUM Reghin. IRUM Reghin a intrat, în anul 2007, într-un parteneriat cu Uzinele Tractorul din Braşov pentru a produce împreună un tractor agricol românesc, însă falimentul uzinei braşovene a pus capăt acestui proiect.

Însă în anul 2010, IRUM Reghin a început producţia de tractoare agricole în parteneriat cu Uzinele Belarus. În prezent, IRUM Reghin vinde anual câte 500 de tractoare pe piaţa românească, adică 20% dintr-o piaţă în care sunt vândute anual 2.500 de tractoare noi.

 


Vizualizat: 7837 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Rezultate/pagina:
Ordine de listare:   
Rezultate: [2]  
Pagini: [1]  1   
2.
moroianu n
|
07. 23, 2019. Tuesday 06:47
Sper sanu aiba fiabilitatea tractorului Belarus achizitionat de mine , care dupa 40 ore a cazut ,si nu a fost remediat nici dupa 2 luni . Va doresc succes . Astept sa-mi remediati tractorul si sa mi-l inapoiati.
1.
Bularca
|
07. 22, 2019. Monday 14:51
Mă bucur să aud asta. Mar interesa un tractor
Rezultate: [2]  
Pagini: [1]  1   

Video

SoilXplorer, sistem autonom de măsurare a conductivităţii solului

SoilXplorer, sistem autonom de măsurare a conductivităţii solului

SoilXplorer este un sistem inovator care permite fermierilor să exploreze şi să descopere întregul potenţial al solurilor lor. Sistemul conţine un senzor care, paradoxal, nu ia contact cu solul, dar care, prin electromagnetism, măsoară conductivitatea solului la patru adâncimi diferite: 0-25cm, 15-60cm, 55-95cm, 85-115cm.

Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

Tomit Agri Macchine, colaborare cu Great Plains Trelleborg ţine pasul cu noile provocări din agricultură T6 cu Dynamic Command

Bancul zilei

Agronomul

Agronomul
Într-un troleibuz. Ultima staţie. Detalii