Adama
Vinasa Rompak

Consumul global de lapte va creşte cu 30%, în următorii zece ani

Publicat: 12 iulie 2011 - 09:30
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Consumul global de lapte şi alte produse lactate lichide (APLL) va creşte, în perioada 2010 - 2020, cu circa 30%, prognozează Tetra Pak, liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide, pe baza noilor cercetări efectuate.

Potrivit unui comunicat al companiei, această creştere semnificativă a consumului va fi determinată de creşterea economică, de urbanizare şi de creşterea puterii de cumpărare a clasei de mijloc din Asia, se arată în a patra ediţie a raportului Indexului Lactatelor de la Tetra Pak,  raport care monitorizează cifre şi tendinţe din industria produselor lactate la nivel mondial.

Cererea pentru produsele lactate lichide (PLL) va creşte în fiecare regiune a lumii între 2010 şi 2020, cu excepţia Europei de Vest, regiune în care se înregistrează cel mai mare consum de lapte pe cap de locuitor din lume.
Explozia cererii de produse lactate lichide reflectă o schimbare tot mai accentuată a puterii economice, de la Vest la Est. Clasa de mijloc în curs de dezvoltare determină această creştere a cererii pentru produse ambalate şi sănătoase, comercializate în supermarketurile şi magazinele de proximitate din Shangai până în Mumbai. „Conturarea unei clase de mijloc puternice, urbanizarea şi extinderea reţelelor comerciale moderne unde întâlnim consumatori cu tot mai puţin timp liber, dar preocupaţi de sănătate şi bine informaţi, duce, în ţările în curs de dezvoltare, la creşterea consumului de lapte ambalat. Consumatorii din acest deceniu caută produse care oferă mai mult confort în utilizare, calitate şi siguranţă incontestabilă”, a declarat preşedintele şi directorul general al Tetra Pak, Dennis Jönsson.

Îmbutelierea laptelui_b

Cererea globală de lapte simplu şi APLL, inclusiv lapte cu arome, iaurt de băut, lapte condensat îndulcit, băuturi cu acid lactic şi lapte pentru sugari, este de aşteptat să crească la aproximativ 350 de miliarde de litri până în 2020, comparativ cu cele 270 de miliarde de litri înregistraţi în 2010.

Produsele cu valoare adăugată, care promovează confortul în utilizare, beneficii suplimentare pentru sănătatea şi starea de bine a consumatorilor, pot oferi cele mai bune oportunităţi de creştere în acest deceniu pe pieţele mature din Europa de Vest şi America de Nord.
Deşi consumul de produse lactate lichide pe cap de locuitor din aceste regiuni este de aşteptat să scadă, ele vor rămâne primele două mari consumatoare de PLL pe cap de locuitor în 2020. „Mărcile de alimente şi comercianţii cu amănuntul din întreaga lume îşi iau angajamente tot mai puternice de a reduce cantitatea de deşeuri şi emisiile de carbon, o tendinţă care va continua. De exemplu, industria de lactate din SUA s-a angajat de curând să reducă amprenta de carbon cu 25% până în 2020”, se menţionează în comunicatul Tetra Pak.

Compania a anunţat recent că, până la sfârşitul anului 2020, va menţine emisiile de carbon la nivelul anului 2010, ceea ce înseamnă o reducere relativă de 40% a emisiilor de CO2.
Tetra Pak este liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide şi satisface cerinţele consumatorilor din peste 170 de state, cu aproximativ 22.000 de angajaţi în peste 85 de ţări.
sursa: Agerpres

Vizualizat: 3209 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

MASSEY FERGUSON eXperience Tour 2023 România

MASSEY FERGUSON eXperience Tour 2023 România

În premieră pentru România, în 2023, caravana Massey Ferguson eXperience Tour, organizată de Sigma CVM România, a ajuns în trei locații diferite, unde fermierii au putut vedea și testa tractoarele și combinele #MasseyFerguson

BONUS: Până la finalul lunii iunie 2023, aveți oferte de finanțare cu avans zero și dobânzi începând de la 1,99% până la 4,5%.

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori! FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere

Bancul zilei

La spovedanie...

La spovedanie...
Un credincios merge la preot să se spovedească: Detalii