În sezonul 2021-2022, numărul clienților care mizează pe soluțiile propuse de compania internațională Corteva Agriscience a crescut semnificativ. Comparativ cu anul precedent, peste 9.100 de ferme au ales semințele de porumb de înaltă calitate ale brandului Pioneer® și peste 6.100 au optat pentru semințele de floarea-soarelui. Soluțiile moderne de protecția plantelor Corteva a crescut cu peste 10.000 de clienți față de anul trecut.
Principalii factori care au determinat creșterea numărului de clienți au fost introducerea constantă a unui număr tot mai mare de produse inovatoare pe piața din România, precum și diversitatea portofoliului de porumb, floarea soarelui și rapiță, care le permite cultivatorilor să se orienteze către hibrizii din ce în ce mai bine adaptați condițiilor climatice aflate într-o continuă schimbare.
Simultan, fermierii români au apreciat avantajul programului “One Face”, care este o abordare unică în Corteva Agriscience, ce implică unificarea serviciilor pentru clienți la nivelul unui singur reprezentant de vânzări pentru a le facilita colaborarea cu compania – atât pentru produsele de protecția plantelor, cât și pentru semințe.
“Corteva Agriscience lucrează în beneficiul clienților săi pentru a le oferi cele mai bune produse inovatoare care să-i ajute să depășească provocările cu care se confruntă agricultura din zilele noastre. Legătura cu fermierii este cea mai importantă pentru noi și încercăm să le oferim cele mai potrivite soluții”, spune Jean Ionescu, Country Leader România și Moldova. “Abordarea unică a serviciilor pentru clienți ne ajută să purtăm o conversație directă cu fermierul pentru a afla dificultățile, cât și nevoile acestuia. Clienții și partenerii noștri sunt pe primul loc și continuăm să-i servim la standarde înalte.”