Adama
Agreena
AGRICOVER

Agricover are o nouă identitate vizuală

Publicat: 25 noiembrie 2021 - 15:08
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Agricover – liderul pietei de agribusiness din Romania, a finalizat un amplu proces de rebranding desfasurat anul acesta. Rebrandingul a fost generat de nevoia de aliniere a brandului Agricover la stadiului actual de dezvoltare a afacerii.

Agricover_the next generation in agribusiness_b

Agricover trece la o noua etapa de dezvoltare si transformare a modelului de business pentru a sustine in continuare dezvoltarea afacerilor fermierilor si prosperitatea acestora. Din aceasta perspectiva, vom continua sa fim inovatori in finantarea fermierilor si in distributia de tehnologii agricole insa vom adauga ofertei noastre si servicii de agricultura digitala. Acestea vor fi oferite prin intermediul unei platforme specializate  care sa vina in intampinarea nevoilor in transformare ale fermierilor in drumul lor catre agricultura sustenabila.” a afirmat Liviu Dobre, director general Agricover Holding

Proiectul de rebranding a inceput cu formularea actualizata a viziunii si a vizat atat definirea stategiei de comunicare aliniata strategiei de business, cat si consolidarea culturii organizationale si, evident, dezvoltarea unor noi elemente de identitate vizuala si verbale care sa sustina atingerea obiectivelor. Agricover a avut o crestere constanta pe parcursul celor peste 20 de ani, avand la baza un model de afaceri dinamic  care s-a redefinit pentru a sustine misiunea de pionier si dezvoltator de agribusiness in mod inovator, creator de progres și prosperitate la scară socială.

LOGO AGRICOVER nou_b

 

Agricover. The next generation in agribusiness.

 

Agricover este un grup de companii performant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung.

Noua identitate de brand defineste pozitia liderului vizionar si inovativ in agribusiness care agrega solutii si tehnologii de ultima ora pentru a crea progres si a sustine dezvoltarea de comunitati puternice de fermieri performanti.

Agricultura este factor de progres, iar Agricover și-a asumat un rol activ in cresterea performantelor fermierilor prin construirea mediului propice dezvoltarii unei agriculturi sustenabile.

Astfel, Agricover contribuie direct la cresterea performantei agriculturii românești si devine promotorul agriculturii digitale. Una dintre prioritatile companiei o reprezinta pregatirea unei noi generatii de tineri lideri fermieri care sa asigure transformarea agriculturii romanesti.

Vizualizat: 705 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Ștefan Slavu: Pentru o fermă la început de drum MF 5713 este un tractor excelent

Ștefan Slavu: Pentru o fermă la început de drum MF 5713 este un tractor excelent

Originar din orașul Tecuci, jud. Galați, tânărul Ștefan Slavu a lucrat și a locuit aproximativ 15 ani în Vestul Europei. Acolo a dezvoltat două businessuri, însă a visat mereu să facă ceva acasă. Cu banii și experiența acumulată s-a întors în România și s-a apucat de agricultură. Din 2018 până în prezent a crescut de la 38 ha la aproximativ 200 ha, iar anul trecut și-a modernizat parcul de utilaje cu ajutorul fondurilor europene. Cum a decurs achiziția și de ce a ales modelul 5713M de la Massey Ferguson.

SIGMA România

contact: Strada Biharia, Nr. 26, Etaj 4, 013981,

București, Romania

T: + 40 21 233 10 64; office@saracakis.ro; www.saracakis.ro

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori! FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere

Bancul zilei

Vaca... vitezomană

Vaca... vitezomană
Merge un taran cu o vaca la abator si pe drum se intalneste cu un prieten, care avea BMW. Detalii