Agroinfo
Agroinfo Agroinfo Agroinfo
KWS+
Reclama header after big part 2
Reclama header after big part 3

Un nou BRAND ROMÂNESC pe piaţa INTERNAŢIONALĂ a PRODUSELOR BIO

Publicat: 04 mai 2018 - 14:16
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

UN BRAND 100% ROMÂNESC. PETRAS BIO s-a lansat oficial sub nume propriu atât pe plan local, cât şi internaţional.

Manufacturate la poalele cetăţii Deva, într-un atelier neaoş românesc, produsele PETRAS BIO sunt create din ingrediente ecologice alese cu grijă, crescute în pământ curat, cu apă, aer şi soare. Toată gama poate fi încadrată atât sub eticheta raw, cât şi bio, respectând principiile celor două curente şi având calităţi certificate la nivel european.

După mulţi ani dedicaţi cercetării, brandul Petras Bio lansează o gamă de produse care îmbină pasiunea pentru hrana sănătoasă cu expertiza dobândită în decursul timpului - germinarea seminţelor, producţia prin uscare blândă, sub 42 grade C, pentru a păstra tot ce s-a primit mai bun de la natură.

Petras Bio Line-up_b

Noua gamă de produse include, printre altele, paste făinoase (penne) fără gluten, cu morcovi, cu sfeclă roşie, cu linte roşie, cu in auriu şi năut, diverse sortimente de tagliatelle – cu spanac, cu hribi, cu busuioc, cu cânepă, din făină de grâu spelta integrală, cookies cu diverse fructe, crackers cu seminţe germinate.

General manager al Petras Bio este Indira Abdulvoap, iar evenimentul oficial de lansare a avut loc la Bucureşti, în luna aprilie 2018. Cele mai importante momente de la lansare au fost prezentarea produselor, în ambalajele recent create, şi o demonstraţie de gătit cu câştigătoarea MasterChef, ediţia 2014, Jesica Zamfir. Produsul-vedetă al reţetei semnate de Chef Jesica a fost reprezentat de Tagliatellele cu Hribi Petras Bio, gătite atât în variantă vegetariană, cât şi clasică. Gătitul demonstrativ s-a încheiat cu o sesiune de degustare.

Vizualizat: 2173 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Brinkman - Let’s improve together

Brinkman - Let’s improve together

La sfârşitul lunii noiembrie 2019, compania Brinkman a organizat o întânire cu partenerii săi - fermeri şi distribuitori din România. Desfăşurat sub deviza "Let’s improve together!", evenimentul a fost un bun prilej pentru schimbul de cunoştinţe între fermieri, companie şi colaboratori. Participanţii au fost în principal cultivatori de tomate şi căpşune în sere, dealeri Brinkman şi consultanţi şi specialişti în domeniul horticol. Tema principală a seminarului a fost creşterea eficienţei şi a productivităţii, în condiţiile lipsei forţei de muncă.

 

Interviu cu Cristina György-Hângan, manager vânzări România şi Moldova - Brinkman Hungary Kft.

 

Reporter: Gheorghe Ghişe

Titan Machinery - Red Carpet 2019 VALTRA seria F - Agritechnica 2019 FENDT - Medalii de argint la AGRITECHNICA 2019

Bancul zilei

Tipic feminin...

Tipic feminin...
Masculul balenă se învârte nervos în jurul balenei femelă: Detalii